Katter iFokus

Katter

Etikettom-sajten
Läst 1042 ggr
Kajzza
0

Blev förskräckt....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Först blev jag förskräckt, sedan fnissig…

Det dyker ju upp annonser lite här och var på sajten. Bla så annonserar google (tror jag) inne i forumet, mellan inläggen.

Kika på hur det kan se ut när goggle annonerar åt Tradera…(eller har jag fel?)

Fast jag VET ju att på Tradera får man inte auktionera ut djur…och priset…1kr…blir ju helfel på den här sajten.
Det hela sker ju automatiskt och går nog inte att åtgärda. Vi får väl skratta åt eländet.

Kajzza

Minecraftserverägare, mamma, fru, 40+, knasboll, djurägare, tokstolle  och knäppgök!

IPadress till svenska servern Jaxbo: jaxbo.mcdl.us

Alexej
0

Helt knäpp Obestämd. Vi får ju samma text på Hittekatter.

Samtidigt är det förbjudit att annonsera ut djur på Tradera….

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Lena
0

Vi har tagit upp det här problemet tidigare och fått svaret att det genereras automatiskt. iFokus adm. skulle ta upp det med Goggle men det blev inten rätsida på det hela. Vi fick folkstorm inne på Hittekatter när en sådan annons kom upp i en tråd om att höja priset på huskatter.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

MaalinF
0

Men har ni ens klickat på länken? Det är väl klart att de inte får sälja katter på auktion Glad katter menas ju med leksaker, prydnader och mera.

Alexej
0

Man hamnar bara hos Tradera när man klickar. Och iFokus får lite pengar varje gång man klickar på en annons:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

MaalinF
0

#4 Kanske till och med så! :) Men jag har klickat någon gång och det är kattgrejer mera, prydnader, gosedjur, vad som helst, men inte levande katter.

Ninja
0

Inne på Råttor iFokus fick vi efter att ha kontaktat ifokus-teamet bort reklam om medel som tar död på råttor. Det var fruktansvärt irriterande, speciellt när de dök upp i minnestrådar för avlidna råttor.. det syftades väl på vildråttor som ställer till besvär, men ändå.

Men det kanske var annorlunda med den då det var mer specifikt än google/traderaannonserna som sker automatiskt. Men hade ju varit en stor skillnad, och mer korrekt om det kunde stå kattartiklar 1kr i stället..

Lena
0

#6 Blir ju helt sjukt. Förstår att ni var upprörda. Vi får nog ta ytterligare ett tag i det här ärendet. Håller med om att kattartiklar hade varit mera säljande på sajter av den här arten. Och levande katter för 1kr vill vi inte ha någonstanns.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"