Katter iFokus

Katter

Etikettandra-djur
Läst 1792 ggr
nagini
0

SÅ SJUKT LEDSEN!!!

Pappa har nu sålt mina älskade Birmor..
Jag är så sjukt ledsen så det går inte att beskriva..

jag vet inte vad jag ska göra utan dom!

de var mina älsklingar! de hoppade upp i min säng å myste med mig när jag skulle sova, de tröstade mig när jag var ledsen, de fanns alltid där, de var mina bästa vänner!

visserligen bor hon som köpte mina älsklingar ganska nära, en kvart med bil/tåg

men vet inte om jag skulle klara av att se dom å sen lämna dom igen..

började gråta nu när jag skriver det här.. jag vet inte vad jag ska göra, det här är verkligen det värsta som har hänt mig på sjukt länge!

jag har Råttor och Mus kvar här hemma.. så helt djurlös är jag inte.. men djur i bur är inte samma grej som lösgående djur..

mina katter.. borta för alltid.. kommer aldrig kunna smälta det!

Hejdå Smygis och Toulouse, hoppas ni får det bra, kommer sakna er obeskrivligt mycket!! <3

Förmänskliga inte djurens beteende. Fördjurliga dina egna

Mymlan
0

Varför såldes de för ?

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Maria
0

Men vad har hänt.Varför???

/Maria

Lena
0

Förstår att du är ledsen som dina katter har blivit sålda. Vad var det som gjorde att din pappa sålde dem?

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

nagini
0

dom har pissat i hans soffa flera ggr, och han fick väl nog…
men det finns säkert andra grejer han kunde försöka innan han sålde dom

Maria
0

Risken är ju bara att katterna kommer att pissa i någon annans soffa…Obestämd

/Maria

MaalinF
0

Var de kastrerade då?

nagini
0

det va en hona å en hane, hanen var kastrerad

MaalinF
0

Ja kissandet beror säkerligen på att honan inte var kastrerad. Hade ni gjort det så hade ni med all säkerhet löst problemet. Synd att folk inte tänker till först.

nagini
0

ja det var som sagt inte jag som tog beslutet, så ni som tkr vi gjort fel, låt inte det gå ut över mig!?

virre1
0

Vad tråkigt att han sålde dem.

Alexej
0

Fruktansvärd tråkigt!

Men när du flyttar kan du ha egna katter och då vet du att man kan lära sina katter att inte kissa på fel ställe. Många säljer eller avlivar sina katter pga av felkissande. Synd, när barnen i familjen får lida för det. Hoppas att dina katter fick det bra!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Maria
0

Jag tycker också din pappa har gjort fel men jag tycker grymt synd om dejGråter. Du får tänka på det positiva att katterna mår bra och faktiskt har fått ett nytt hem.

/Maria

spiritedaway
0

Va tråkigt Rynkar på näsan Jag hade varit så arg på min pappa om han hade gjort sådär.

Jag förstår att du är ledsen.

Ludwis
0

Nej men vad hemskt :( Tråkigt att din pappa sålde dina katter, förstår att du är ledsen Rynkar på näsan

Mainebusters
0

Birmor är fina katter, så jag hoppas att han hittade seriösa köpare..