2 katter, 1 kattlåda????
Hej!
Jag har en underbar kastrerad hankatt, har funderat på att skaffa en kattkompis till honom. Problemet är att jag har ett väldigt litet badrum och får inte plats med två kattlådor, kan katterna använda samma låda eller måste de ha vars en? (i övrigt har jag en lägenhet som utan problem rymmer två katter såklart *ler*)
Tacksam för svar!
/camilla
Hej kul att du funderar på att skaffa en till kisse *L*
Självklart så kan du ha bara 1 kattlåda..du får se till att hålla efter den lite mer men annars går det hur bra som helst *L*
Lycka till
Ha de bra
Eva & Mojje
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
jagbhar två katter ie n kattklåda och det funkar jätte bra!! va för katt vill du köpa?

Ja det ska nog gå bra, jag har 2 katter och en låda :)
Tack för era svar!
Jag funderar på att köpa ytterligare en katt genom Kattkommando Syd (www.kks.nu). De förmedlar katter som annars riskerar avlivning. Min Leo kom till mig genom dem!
Det blir nog en kise till så de för sällskap av varandra när jag är på jobbet! Skriver mer när jag vet mer *Ler*
kram Camilla
jassså=) uppdatera gärna

det går jätte bra med en låda o 2 katter.. jag har två kastrerade katter ( en hona o en hane) o de delar lådan utan att gnälla…
jag har 4 katter och en låda :P
Mina katter går mest ut och gör sina behov.
Så min låda bara står där och ser fin ut :P

Vi har två katter och en låda, funkar hur bra som helst. Men ibland blir det kö…. men säg vilken tjejtoa det inte blir kö på…?

Hej! Tänk bara på att en del katter inte vill gå på lådan om någon annan varit där, det bästa är nog att ha minst två lådor. Du kan ju börja med en, det kan ju gå jättebra. Här hos oss har vi 6-7 lådor till våra fem katter, då finns det flera lådor att välja på.

Det kan säkert finnas någon katt som inte vill dela toa med annan katt men jag tror inte att det tillhör vanligheterna. Precis som någon sa så får du ju rensa lådan oftare bara. Det går säkert bra! Jag har två lådor till tre katter, men av någon konstig anledning så vill dom bara använda den ena..Den andra blir bara använd om favorit toan är för full.
Hej!
Kan berätta att lilla Hedda nu flyttat hem till oss (från kks), det går jättebra att ha en låda, de samsas fint!
kramar Camilla, Leo och Hedda

Grattis till tillökningen. Lycka till med henne. =))
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

har 1 kattlåda till 5 st haha:D.

Jag säger också grattis till den nya familjemedlemmen!

Usch jag blir så ledsen när jag läser om alla dessa katterna #4#. Vi ska snart flytta ut på gård och tänkte förutom våra 4 innekatter ta hand om ca 2 stycken katter som behöver hjälp. Men det är inte förräns i sommar…