Nu slutar jag
Nu har jag bestämt mig för att sluta.
Har fått en del klagomål på dåligt beteende m.m utan att veta vad det berodde på. Men allt berodde på att min pappa ligger på sjukhus, han har fått en tia. Alltså en propp i hjärnan.
Men katter iFokus var den första iFokus sajten jag blev medlem på och vill tacka er alla för att ni har varit så trevliga mot mig och hjälpt mig!
MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.
Jag förstår att man kan bli feltolkad för jag är väl en av dom som kan bli det oxå utan att jag menar något illa utan folk läser inte som jag tänkt mig. Det är mycket folk här inne o många åsikter om allt :) bra o dåligt tycker jag. Det är ju bra med alal tips o råd man kan få o då är det ju så att alla tips är välkommna. Endel flaggar hurra för huskattavel mendans vissa säger buuuuuu! jag tillhör buuu men det hör inte hit nu. Jag hoppas att du tar ett avbrott det har jag gjort med. Men det är en bra forum detta tycker jag men det finns ju mycket annat o göra med, framförallt nu när sommaren är här. Lycka till vad du nu väljer finns fler forum men ja detta är det jag trivs i iaf :)

MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.