God Morgon 7 december
Ute är det ff mörkt, det har blåst ruggigt mycket hela natten. Hoppas det lugnat ner sig tills man skall sticka nosen utanför dörren.
Kände mig helt utmattad efter en dag med hantverkare igår, vidöppna dörrar, nyfikna katter osv… Så det blev tidigt sänggående och idag är jag uppe med tuppen!
Idag skall jag på Hantverksmässa med kompis. Hoppas det inte finns mycket att se och köpa…
Ha en fin dag!

Godmorgon, här skiner solen (förvånad) Skall snart hoppa in i duschen och gå o ta prover på vårdcentralen. Jag hoppas att det räcker med ett stick i fingret då jag är väldigt svår stucken.
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Här e det sol!
slutade 25min tidigare i skolan idag. Yees! =D

Sitter här och väntar på att tidningen jag jobbar på ska få intervjua Kikki Danielsson. Fick ett sms innan där det stod att hon hade blivit förkyld…så hon måste i väg på behandling. Hrm…nu får vi se hur lång tid det tar…men den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge! Annars har jag jobbat hela dagen och börjar bli riktigt trött nu. Hoppas att ni har det bra där ute!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Engla. Jag gillar Kikki, hon är en av mina första idoler. 

Titti; Hoppas att hon är lika trevlig i verkligheten! 
God eftermiddag.
Har huset för mig själv. Karln min och Jr har farit till stan. T.o.m de fattiga kyrkråttorna har det bättre ställt än vi. Slut på allt. Saften, mjölken… Tomt, tomt…. Vimsan försov sig i morse, hon hoppa upp i sängen när klockan ringde 07, då ville hon ut (hon brukar komma 06)
Har konstaterat att jag håller på och blir glömsk (mera än vanligt). Attan, glömde bära ner sopsäcken till konteinern idag, igen - igår också. Nåja, färjan går inte under av det. Började julpynta lite där idag.
Ringblommorna som jag plockade dit igår är fortfarande fina och fräscha. Det var mammas sista blommor i blomlandet som jag "knyckte" (hade faktiskt lov
).
Hallå, det är December och då ska man ju inte plocka blommor… eller??? Före första snön kom (för några veckor sedan - i november) blommade blåklockorna på granntomten. Undrar nog lite vart världen är på väg.
Förutom jobbat så har jag "klippt till" brorsan idag - så nu går han med 13mm snagg. Det är jobbigt att klippa honom, för han har tjockt, lockigt hår. Då är det bra att man är lite envis.
Här skiner solen ena stunden, nästa i moln. Fast nu håller den på att gå ner.

Jag har förutom gjort lite apoteks -och biblioteksärenden äntligen fått igång dimmern nere i sonens rum. Har kliat skallen i flera dagar utan att fått någon ordning på det. Idag klippte jag till nya trådar (kablarna i väggen) och ooaaala… så funkar det! *nöjd* :)

Så nu har vi träffat och intervjuat Kikki D! Vilken underbar, varm och härlig människa!