Roligare här!!
Vill bara tacka Pia för detta forum!! Här skrivs det om trevliga och roliga saker…
TACK,
Anneli
för tillfället lite less på andra forum =/

Ja då är det tur att man kan växla mellan forumen emellanåt :)

Roligt att höra, Anneli, och tack!!
Ja inte att du är less på andra forum förstås men att du gillar det här…:)
Jag hänger på flera forum, men detta kallar jag för mitt "feelgoodforum". 

Det tycker jag låter som en bra benämning!

Ja det finns alltid något roligt på detta forumet=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
jaa :D

Håller helt o hållet me alla föregående inlägg! =) Jag har ruttnat på Ridsport i Fokus för att det är så dålig stämning där. Går ju inte att publicera en enda kommentar utan att bli påhoppad.
Men här är det bra stämning!!! =) Keep up the good work!

Tack, Sandra!
Vi jobbar på:)

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Jag går också in här när känner att jag vill läsa och skriva om saker som inte är så allvarliga. Alltid trevlig stämning här inne! /Sylvia

#7 håller med dig Sandra! Ridsport är bara för trist nu med allt gnäll och påhopp

Håller med alla ridsport är inte kul längre. :P Men här på katter blir man alltid lika glad! :) Tror det är lite för att det finns så många som har olika erfarenheter och tycker olika saker på hästkunskap men katter är ju inte lika tidskrävande och svårt som att ha häst. :D

Håller med om att det känner trevligare här inne, mer humor mm än i andra forum// Rita

Vad glad jag bli att ni känner så!!
Trist att det så pass ofta blir tjafs kring något som i grund och botten är allas stora intresse, djuren… Kanske är det för enkelt att knappa ner några rader på datorn, ord som kan misstolkas, ordval som blev fel. Man svarar i stundens hetta istället för att tänka efter och återkomma senare, när man hunnit fundera och tänka efter. Och välja sina ord med omsorg.
Men då är det bara att lämna som medlem på de tråkiga forumen istället för att baktala dem.
//RolfH

Vill poängtera att detta inte var menat som baktalning av annat forum men förstår att det kan låta så… menar bara att det är skönt att komma hit där det inte är en massa tjaffs… och det är kul med alla roliga trådar som Pia lägger upp!!

Jag håller med om att det är trevligt här inne. även om jag tycker om alla sajter nästan inne på iFokus. Åtminstone dom som är i min intresse kategori.
Sedan kan det storma i de olika forumen ibland, men det tar jag som en bra sak. det betyder att man har engagerade medlemmar med starka åsikter. Och det är väl inte bara tråkigt. ;-)
Men alla kan faktiskt hjälpa till med att skapa bra stämning på de sajter som man känner har tråkig stämning istället för att dra iväg :-)
Det är ju när det stormar som värst som sajtvärdar och Medarbetare behöver positiva personer som vill få tillbaka den goda stämningen.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#15 Jag baktalar inte heller. Det var ren o skär sanning. Dessutom har jag lämnat det forumet jag nämnde ovan. Så jag har gjort allt du sagt =)
Jag ville mest lyfta fram denna sida för att det är så trevligt här.

Jag upplever inte det som om någon eller något forum är specifikt utpekat. Det är väl snarare ett generellt problem när många människor möts kring ett stort intresse att det så småningom även blir väldigt många olika viljor, många olika åsikter. Och av dessa är inte alla så väldigt genomtänkta… Lite eftertänksamhet och fundering kring hur man formulerar sig är väl alltid bra, lite diplomati så där…:)
Tack Anneli, ja det finns ju så mycket roligt att dela med sig av:)