Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 782 ggr
Destany
0

Puma o alkohol

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

måste bara berätta om min lilla Puma…Igår var jag ute o festade.. Innan jag gav mig iväg drack jag cider.. Puma satt o tittade på mig men gick inte närma mig…

sen när jag kom hem riktigt såg jag i hennes ögon hur sur hon var på mig för att jag druckit.. hon hatar fulla människor.. sitter o blänger så man känner sig skyldig..

Zorro var mer fin känslig han luktade på min andedräkt när jag gick o la mig o då la han sig en bit bort..

Pia
0

Lilla gumman, har hon kanske haft dåliga erfarenheter av alkoholpåverkade människor innan hon kom till dig?

Leffe
0

Alkohollukten är stark för en katts luktsinne

EddaM
0

Ja vissa katter och hundar regaerar på när matte eller husse har festat.

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

Destany
0

#1 ja jag tror att hon haft dåliga erfarenheter… så jag går aldrig fram till henne när jag druckit för hon visar ju så bestämt att hon inte tycker om mig just då…hon e för go den lille tjejen

kemikal
0

Hade en hund som var väldigt reserverad mot killar som druckit, om de inte hörde till familjen. Hon var inte lika misstänksam mot tjejer. Hon hade inte haft några dåliga erfarenheter, utan bara var sådan.

Stackars Pluto satt på köksbordet en gång när husse skulle blanda till en drink. När spritflaskan öppnades försvann han snabbt som blixten, usch vad starkt det luktade. Men har inte märkt att de skulle vara annorlunda mot oss när vi druckit.