Maj "TÄVLING" 2009
Hej
Jag tänkte att jag ska göra en foto tävling i maj som är nu så tävlingen börjar här och nu
Den 18 maj får alla rösta till den 25 maj
REGLER:
- En bild per medlem
- Inge ps (photo shop)
- (man får skriva in sin egen text, tex foto: LindaLarsson)
"alla ska ha en chans att vinna"
Temat är: Sol,, Katten solar, katten har solen mot sej , ni fattar
Fram med kameran och fota era sötisar. Finns ju så många söta katter
"ALLA FÅR VARA MED"

Komigen nu

Är ramen tillåten förresten? Kan ta bort den annars. Satte på den för en annan sajt, men tycker ni det tillhör Inget-ps-punkten kan jag ta bort den.

vilka fian bidrag :)

Ramen gör verligen inget.
Fler bilder?? :)

#6 Okej, bra då vet jag. Tack :)

Kul med en tävling här på iFokus :) Vi är ju flera som försökt starta "Månadens katt" men inte fått någon respons.
Jag bidrar med en på Polly som njuter i vårsolen, denna bild är tagen förra året.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Hej hej =)
När ska bidraget senast vara inlämnat?
Det verkar som om 18 Maj är sista dagen, och sedan röstar alla medlemmar på sin favorit fram t o m den 25 Maj =)
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

ah ok.. tack =)
Skogisen S*Hemstakatten's Muhammad Ali NFO n24 ligger ute i sandlådan.
Mickis ~ www.redtailsartie.tk

#10 Mmm Polly

#10 kul att ni gillar en månadens tävling kan hålla i alla månader om ni vill det? kom med förslåg på pm vad temat ska vara bara ^^ kul att så många vill vara med
Kramar Liinda

Snälla hjälp till att hålla tråden uppe ^^

#20 vilka härliga katter! :-)
Ska försöka ta ett fot o sätta in jag med :-)

Mycket fina bilder allesammans kommer vara svart atr rösta antar jag ^^

Gurra sussar sött i solljuset från fönstren och gäspar stooort
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Gud vad fina bilder och så jätte många bidrag , =) nästan för många

3 dagar kvar

Katter utan man kommer inte med i tävlingen!!
Heter era katter?
#8 heter din katt tiger?
#14 vad ska vi kalla din katt?
#15 Namn?
#22 Namn?
#29 Namn?
#33 Namn?
skriv nummret som bilden är på och sen namnet på katten

# 20 fanns inte med i efterlysningen av namn ovan men eftersom jag inte hade skrivit med dem så kommer de här iaf.
Burmorna på balkongen heter Kompis och Hulda.

svar på #22 min katt heter domino

# 33 Elliey heter hon :)

Förlåt tänkte inte på det =*)
trodde folk förstod det själv att man skriver in namnen vad katten heter för jur annar ska man kunna rösta på katten?

#42 tänkte bara döpa dom till burmor =) men nu kan jag ju ta namnen =)=)
Alla kommer få va med jag löser detta om inte alla namn kommer in får skriva nummret i stället, orkar inte gå in på allas användare och se om man hittar namnen det blir lite väl jobbigt

1 DAG KVAR

Hur man annars ska rösta på bilden? Tja, via inläggsnummer eller namnet på den som skickade in bilden 

Jag tänkte mer om det i efterhand gick att starta en omröstning så att man bara behöver klicka i ett namn och rösta så visas en statistik. Eller om man bara ska rösta genom att var och en skriver vem man röstar på här i tråden. Hade ju varit enklast via en omröstning. Jag har inte varit medlem nog länge för att veta om det går att sätta in en sådan omröstning i efterhand 

#54 ja jo tycker också omröstning vore bäst. Men det borde väl gå att starta en ny tråd?

Det blir en ny tråd som kommer hete Maj "Röstning"

tack för era bidrag kommer en ny tävling med nya iderer ni får gärna komma med förslag via pm till mig =)
man kan dra ner lite på bidragen genom regler som t ex: ett bidrag per medlem då många har fler än en katt, underlättar röstning. jag brukar be mina medlemmar att Pma sin röst och då skriva nr på det bidraget dom röstar på i överskriften,då slipper du öppna Pm.n
S*Winsnes Wilda

Här en bild när Smeagol ligger på landet och solar sig

SLUT!!!