Namnförslag?
Hej =)
Jag tänkte höra om ni har något bra namnförslag till våran nykomling, vi kan verkligen inte bestämma oss för ett enda namn utan det kommer att bli tio till slut. De namn vi har funderat mest på är Simon, Dexter och Birk men inget av dem känns riktigt rätt. Sebastian hade vi också i tankarna men det kändes för långt. Den andra kissen heter Theo. Han är inte riktigt lik sig på den här bilden men jag har inte hunnit tagit några bra ännu.
Jag måste säga att jag tycker att han verkligen ser ut som en Sebastian! :D

Tycker du? :) Sebastian tycker nog jag också, men det känns lite långt.. Ja något sött namn ska han få i alla fall. Min sambo vill vara med och bestämma han med, och det ska han självklart få också. Namnet ska ju kännas bra för hela familjen =)
Jag tycker Birk låter bra :D
Han ser ut som en Tott.
Theo och Tott blir väl bra
Heter man Sebastian så kallas man ju ofta Sebbe eller Basse så det kanske vore något.
O jag faller för Birk eftersom det är kort o passar med Theo o ändå är helt olikt. Katterna kommer att veta vem av dem du kallar på eller skäller på
#4 Jag kallar en av mina katter för Totte :D
#7 Jag med
Om du vill ha ännu ett namn på T så tycker jag att Truls passar bra med Theo. Eller Tom eller Tim.
Åh vilka fina tottar ni har #9 #11 
Sedan är jag jätteimpad av din underbart fina bild #11. Sådan enorm skärpa. Det känns nästan som man skulle kunna sträcka ut handen o känna på hans vackra päls.
Ja, din Totte är också jättefin

Tack så mycket för alla namnförslag!
Nu är det ju så att min sambo tyckte att Dexter var ett bra namn, det har han tyckt hela tiden. Jag testade att ropa några olika namn vid olika tillfällen, och när jag ropade Dexter så kom han :) Så nu är han en liten Dexter.
ha ha smart där å låta missen bestämma vad han gillar. Dexter är fint med, har jag haft en akutkisse jag gav det namnet till.
He-he - ja det där var ett smart tillvägagångssätt

Vad kul att ni tycker det :) Han verkar vara nöjd med sitt nya namn i alla fall, och det känns bra för oss.
Jaja,då har du iaf fått lite namnförslag till nästa!! katt.
Jätte fint namn ni valde :) Gillar det! Och han är verkligen jätte fin, himla tjusigt med röd/vita katter.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Tack, ja han är en riktigt tjusig katt. :) Han hälsar och tackar för komplimangen. :)