Katter iFokus

Katter

Etikettvila-i-frid
Läst 1275 ggr
Kisemisen
0

Min ängel..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den 22/2-09 var det ett halvår sen Totte lämnade oss.

Det går inte ens en dag utan att jag tänker på honom.

Att inte längre få klappa hans mjuka päls och inte längre kunna pussa honom godnatt på hans nos.

Det känns så hemskt.. Nu är han ju borta.

Tears come streaming down you'r face, when you loose something you cannot replace.

You brought my life back..

MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.

MyTwiggs
0

Jag beklagar sorgen! Det är en obeskrivlig saknad man känner när man mist en älskad kisse! Gråter

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Moth-79
0

Jag vet precis hur du känner dig…det var 1/2 sedan mitt lilla hjärta  lämnade mig, det gör fortfarande så ont Gråter

agdasa
0

jag vet hur det känns!,verkligen,våran underbart goa kattpojke gusse på 11-år dog den 24/2-2009.vi fick ha honom i elva år.han dog så plötsligt!,var inte beredd alls.såå jobbigt!känns så orättvist på något sätt att han ej fick vara kvar längre hos oss.mycket tankar i huvudet varje dag om man kunde ha gjort något mer tex osv.han dog på 5-min blödde ur nosen och munnen.såå hemskt!många kramar till dig och din fina katt som du hade.man glömmer aldrig sin katt.aldrig nånsin.kommer alltid att finnas kvar i minnet och vill prata om honom mycket.det blir ju så.tänker på dig

Kisemisen
0

Skäms #3 ja, tyvärr. det snurrar 100 tankar i huvudet. ''varför han'', ''var det mitt fel'' ''kunde ja stoppa det?'' ''tänk om han var här''.
en massa. en katt går inte glömma, en vän är en vän.
Ditt ord värmde ska du veta!  tack!

MIN NYA IFOKUS-SAJT ÄR LINDDA, JAG KOMMER VARA INNE PÅ DEN MERA JUST NU OCH TILLSLUT LÄGGA NER VERKSAMHETEN HELT PÅ KISEMISEN.

agdasa
0

hej igen vi har skaffat en ny liten kissepojke.vi glömmer aldrig gusse men kan ej tänka oss att vara utan katt.blev såå tomt.han heter tusse och är 11-veckor idag.en frisk poijke som äter och går på lådan själv så duktigt.han är väldigt snäll och tillgiven.det var våran gusse också.han har ej samma fina färg men är enormt fin!först tänkte jag att jag bara ville ha en som såg ut som gusse.var helt inställd på det.det blir så i början,men sedan tänkte jag att man kan ju inte bara se till färgen.han är grå/svart blandras.har du tänkt på att skaffa en ny katt?du gör som du vill men det känns lite bättre och är samtidigt en tröst att ha en igen att ägna sig åt så man skingrar tankarna lite grann.glömmer aldrig men man måste ju trots allt gå vidare.hoppas det jag skrivit är till någon hjälp och tröst.kram från mig.och puss till alla fiina kissar!

Kisemisen
0

Skönt att ni har gått vidare.. Man kan inte stå i samma fotsteg hela tiden för fötterna växer.