Katter iFokus

Katter

Etikettutställning
Läst 1215 ggr
honmediq
0

Utställning Östersund

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte kolla om det är någon som har planerat att åka på kattutställningen i Östersund den 26-27 april?
Skulle vara kul att se vilka som möjligtvis kommer :) Grannen frågade om jag var sugen på att följa med med hennes Norskisar, och det är klart att man inte tackar nej till en kattutställning! Och absolut inte till en 2-certs utställning!:D

Mvh Ida
P.S passar på att lägga upp en liten bild på min lilla huskatt Minda KyssSkrattande

dara
0

skulle vara skoj att åka, mina föräldrar bor 100 km därifrån men har inte körkort så har inte kommit fram till hur jag skall komma dit så tidigt på morgonen… om det är möjligt tänkte jag dock defenetivt komma dit och kolla då man inte behöver vara där så tidigt då

Natali
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag kommer ställa (Det är ju min hemma klubb och  min bostadsort…=) ). En Cornish, en Sphynx, två huskatter. En långhår och en korthår. Bifogar en bild på lilla Saffran. Spännande o se konkurenssen … =) (fast du kanske inte skulle ställa din huskatt?)

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

honmediq
0

#2 Ooh vilken sötnör du hade :-)
Nä jag ska inte ställa ut min huskatt p.g.a att hon verkligen inte gillar att åka bil så jag tycker inte det är rättvist mot henne (med tanke på att det tar ca 2 timmar från där jag bor till östersund).
Vi kanske syns där! :)

honmediq
0

sötnöt*      ^^

Dolleminas
0

Jag ska dit med en rex….

Loria
0

Åh, det hade varit så kul att testa att ställa ut mina små liv. Men det blir ju svårt när man inte har bil… ska bli ändring på det när jag jobbar.

honmediq
0

Okeej :)

Ska ni ställa ut en dag eller båda? :)

Dolleminas
0

#7 Båda… Ska dessutom gå assistent…

honmediq
0

Okej, vad trevligt! :D

kissan78
0

Ja kommer förhoppningsvis dit också! Då har jag med mig två cornish rexar och en sphynx! Blir min första gång i Östersund så jag hoppas verkligen jag kommer med!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

honmediq
0

#10 Vad trevligt! :D
Kanske vi ses där då, kanske man kunde få sig en liten "klapp" på sphynxen då? ;) Har alltid tyckt de sett så underbart lena ut, måste kolla om det sämmer!  *ler*Glad

Ja, jag har inte heller varit med och ställt ut i östersund nån gång. Blir spännande! :)

dara
0

hur tar ni från umeåtrakterna er dit och bor ni där eller hur löser ni allt?

Dolleminas
0

De flesta utställare brukar samåka i bilarna om det går, sen brukar man ordna boende via vänner o bekanta eller via camping och hotell (dock måste man ju tala om att man har katt!!)

dara
0

ok, är det någon från åre komun inne här som skulle kunna ta med mig Skrattande… mig och min ragdoll

kissan78
0

#11 Självklart är du välkommen att klappa sphynx om du vill (o om vi kommer med)!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Wirre
0

Jag skall ställa mina 2 skogisar, skall bli roligt att få komma "hem" och ställa (är från Jämtland). Om det dessutom går bra för kissarna är ju det ett xtra plusGlad.

dara
0

japp då var det inte långt kvar till denna utställning, jag kommer att komma med min huskatt och min ragdoll. hur blev det för er andra?

AakresRagpride
0

Åh, er det noen som bor i nærheten av norske-grensen som skal på utstillingen?

Jeg har en ragdoll i oslo som trenger frakt oppover..betaler selvsagt.
Leveres selvsagt "på døren", man må ikke hente henne i oslo :)

dara
0

vilka skall komma till östersunds utställning och vad har ni med er?

nåogn som vil dela med sig?