Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 1777 ggr
dara
0

söker kinderägg kapslar

jag söker kinderägg kapslar i umeåtrakten, behöver till en början ksnake 5 - 10 st till att börja med, är det någon som har barn som äter kinderägg som kan donera till mig i ett brev eller som bor i umeå?

Anne
0

Vad ska du ha dem till? Påminner om att annonser inte är tillåtna här inne.

Skruttan-1
0

ne tyvärr annars väger dom ju så lite så annars skulle jag skickat dom till dig. men mina barn äter inte det eftersom jag anser att det e skräp leksaker samt dyrt :)

MonicaLagerquist
0

Kinderäggsmojängerna är toppen roliga kattlekasker.Visste ni inte det.Tyvärr behöver jag mina själv.

Stolt ägare till tre La permer

dara
0

japp… men såg det inte som annonsering på det sättet, om ni tycker det får ni gärna ta bort den.

japp, jag skall ha dem till kattleksaker. har tänkt att stoppa kulor i och så virka ett fodral så dehar någonting att bita tänderna i, total återvinning. men allt börjar ju med att jag måste få tag i kinderägg kapslar och om jag måste köpa kinderäggen först så blir det väldigt dyra leksaker + att det känns lite onödigt bara för mitten biten folk annars bara slänger.

eighteenlives
0

Kinderägg kostar väl inte mycket mer än en tia? Eller är de dyrare? Jag minns att de kostade 7kr när jag var liten…

Har du många katter eftersom du behöver så många?

cillisw
0

På vilket sätt är dom roliga för katter? Oskyldig

Ninja
0

Just ja, minns att katterna älskade dom när vi barn var små och åt såna.. kanske dags att köpa några såna då och då igen. Bra idé att virka fodral också! Måste jag lära mig det med, haha.

MonicaLagerquist
0

Mina katter spelar folboll med dem.De rullar på ett lite annorlunda sett än vanliga bollar.

cillisw
0

#8 Haha oki då måste jag köpa ett kinderägg och se om mina katter tycker det är roligt! :P

dara
0

söker fortfarande

MonicaLagerquist
0

Testa att lägga en efterlysning på någon av sajterna där det finns barn och föräldrar.Större chans att det finns där än har.

Norrann
0

Å vad synd att jag inte visste att nån kan vilja ha det som jag haft miljarder utav..vet inte hur många jag slängt under åren.

Här gillar ingen katt dem speciellt men jag ska säga till dem jag känner att spara så PM:ar jag när jag har ett antal.

Skriv gärna här om du INTE behöver fler så slipper vi samla i onödan.Vem vet,du kanske blir överöst med dessa små plastgrejor Skrattande!?

ingela78
0

varför inte gå till affären å köpa? det kostar ju som sagt inte värst myckeSkrattande

dara
0

#13 det finns 2 orsaker till detta, 1. iden med att det skall vara återvinning till bra leksak tycker jag förstöra av att jag måste köpa dem för att återvinna och 2. jag tycker kinderägg är dyra för vad dom är för någonting och eftersom jag inte vill ha chokladen eller leksaken blir det för kapslarna ett pris på ca 7-11 kr styck

ElinH
0

#14 Du kan skicka chokladen till mig Oskyldig

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

cillisw
0

Ja jag köpte då ett kinderägg idag, för att den där kapseln skulle vara en så roligt kattleksak, inte alls! Den rullar ju inte heller på ett speciellt sätt, fattar ingenting…

Tikkatikkatini
0

Mina missar brukar rulla lite på dom.
dock så åker dom i hård plast återvinning för min del.. :P När kissarna inte bryr sig om dom vill säga..