Världens gulligaste?

Haha! Weee! Störtskön verkligen!
Ladda gärna upp fler kort… :)
// staffan

Åh så gulligt! Har ju ett lager själv på små go'bitar… Men överlåter storsint åt andra att slåss om titeln:)

Men Knut ser ju lite ledsen ut… :(
Han är väl inte det?
// staffan
"Lite" ledsen? Han ser ut som om någon har tagit hans sista strömming.
Vänliga hälsningar
Niklas
Den på bilden ser ut att vara 4-5 veckor.
#7: Den där var extra kul för att mönstret på fåtöljen och katten nästan liknade varandra.
Vänliga hälsningar
Niklas

Anne, Harissa är så söt så man vill äta upp henne! Jag minns så väl den bilden från din hemsida när de var till salu, bara åhhh:))
Nej Knut är inte ledsen, små britter ser, som Anne säger, ofta så där ledsna ut och det är ju bara bedårande:) Här Knut med bror vid ca 5 v ålder. Lite mindre ledsen kanske?:)
Kiara, upp till 10 mån så anses katter i "utställningsvärlden" vara kattungar, så det är helt ok med en 6-månaders kisse så klart:) Vackra färger! Blå-vitt är så fint…

Blå-vitt, är han en ängel då? (IFK Göteborg
) då är han verkligen min drömkatt 

Haha. Han är med andra ord släkt med icecold ANGEL? 

Ja, jag älskar änglar, blå-vita som iskalla

Och du kallar dig motsatsen: Kokhet Djävul X'D

man ska ju tala saning 
//den kokheta djävulen 

Oki doki (förlåt) Jag har faktiskt ägt en blå-vit katt han var av brittiskkorthår och importerad från England, ett A4 med stam, en av dom bästa stallkatter jag haft (Bamse-Linus).
Men att min lilla huskatt utan stamtavla skulle vara blå-vit det har jag inte haft en tanke på faktiskt…

Kiara, ingen fara på taket:) Den bästa av raser, britten alltså:)
Jo då, färgerna är liksom de samma på ras resp huskatt, den rent genetiska nedärvningen av färger. Jag tycker han ser väldigt blå-vit ut din lilla husis:)

Gud vad söta dom är dom små bebisarna. Tänk om dom kunde vara små jämt. 

Staffan! Är det dom två kattungarna som du har köpt?

Mås art?? Tycker det ser ut som en katt!!
Men den är fin!

Självklart är min Doris gulligast!!

#29 du plågar mig ;) så underbart fin katt så röd o fin neeee så fin :D Hur gammal är Doris nu? :D gud så fin..

åå vad sööt den är ;)