Vackra Zlatan=)
Ja så kallar jag min långhårige huskatts hane. Han är runt 2,5 år o han är svart-vit. Han har varit på en del utställningar o han blir etta eller tvåa alltid. Och visst vet han att han är vacker. Han gillar tyvärr inte att vara på utställningar så efter den i december så får han stanna hemma. Han är en lekfull katt o han sover på de mest konstiga ställerna eller sätten. Han är ingen knä katt men ibland så kan han ligga på en i soffan. Men mest gillar han att "kleta" o stå på golvet. Han ligger alltid i sängen om natten nere vid fötterna. Förutom när han är uppe o busar förståss.
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Han e för underbar:)
Han är jättefin! :o)

Ja han är jättefin! :)
Men… vad betyder kleta? :o
Han är super fin :)

Veduran: När han stryker sig mot handen o "kletar" dit sin doft=) Han går runt o stryker sig mot handen o spinner. Man kan få klia honom under hakan men mer vill han inte bli klappad. Men han kommer några gånger om dagen o skall "kleta" på en. Man hör honom väldigt bra med för han går inte tyst inte. Klamp klamp klamp klamp låter det när han går. Han e så underbar min lille Zlatan=)
S*Luddhuvet´z

Jaha EddaM, då är jag med. Tänkte om han kletade något annat :S :)

Han är mycket vacker

Veduran: Haha nej bara sin doft=)
Tack allihopa jag håller med er haha=))
S*Luddhuvet´z

Znyggo-Zlatan! :)
Visst är det kul med digitalkamera?

Jaa det är verkligen kul med en sådan kamera. =) Och visst blev det fina bilder med=))
S*Luddhuvet´z

Fina bilder på en fin kisse :)
Det var det bästa köp jag gjort, när jag köpte min dig,kamera.
Zlatan är verkligen en vacker herre.
Tycker Cirri och matte Jenna

Och Cirri är en mycket fin katt fröken tyckte Zlatan. Och jag med för den delen. Väldigt vacker=)
S*Luddhuvet´z