Katter iFokus

Katter

Etikettutanför-ämnet
Läst 615 ggr
Veduran
0

Godmorgon 10 november

Tro om alla sover eftersom ingen startat morgontråden ;)

Här är det lugna puckar som gäller, håller på att permanenta ögonfransarna. Jo det heter tydligen så även om det är att jag färgar dom :)

Katterna ligger utslängda i var sin del av soffan, tar väl igen sig efter fighten dom hade för en stund sedan

kristinah
0

Ja Godmorgon har blivit Godafton. Nyss hemkommer från mina föräldrar. Har varit med min kära mor och handlat mat för en vecka. Skall försöka packa, håller på med flyttning. Saknar mina små fyrfotingar som redan har flyttat. I morgon skall jag till Stockholm och Cirkus på Mamma Mia. Skall vara ledsagare till en synskadad. Vi är ett gäng på 18 pers varav drygt hälften är totalt blinda eller gravt synskadade. Det skall bli riktigt intressant och se och kanske få höra ljudtolkningsversionen av Mamma Mia. Dessutom tycker jag det är jätteroligt att kunna vara till hjälp, för sådana som har ett handikapp.

Hirit
0

JA,här har det blivit detsamma,att Godmorgon har blivit Godafton. Men jag har suttit och släktforskat en hel del.Tänkte passa på medan jag har lust.

Järnvägen är avstängd till i morgon bitti,en lastbil hade glömt att sänka flaket så allt hakade i under flaket och ledningarna drogs ner.

Min yngsta dotter har blivit med katt, Asterix heter han. Hans familj har flyttat lite längre ner på gatan,men Asterix föredrar den gamla gården.Vet ej namnet på ägarna. Men katten var hungrig och ville in i värmen.

Sandra
0

kristinah - åh!!! Den är bara såååå bra! Du kommer inte bli besviken kan jag säga =) Såg den med min syster för nån månad sen.

Jag har bara latat mig hela dagen. Försökt lösa mina problem med magen, dvs. försökt hitta andra utbildningar o jobb som jag kan tänka istället. Men utan resultat tyvärr =(

Tänkte nog laga mat nu o sen gosa ner mig i soffan o titta på film. Hade varit mysigt om jag haft kvar min katt nu… saknar honom =(

Scilla
0

Jag såg Mamma Mia på genrepet till nypremiären. Vi har ibland gjort blommor åt Abbamedlemmar och deras taleskvinna är en av våra stammisar så hon bjöd oss. Hade inga som helst förväntningar, men vi jag tyckte det var jättebra! Superbra platser fick vi också. Hoppas du gillar den lika bra som jag och Sandra, Kristinah!

Själv har jag jobbat och mina fötter gör ont. Man får skylla sig med de klackar jag hade…

kristinah
0

Jag har bara hört positiv respons på Mamma Mia så jag ser fram emot det.

Jenka
0

Idag var vi i stallet med skolan och hade hovvård. Fick lära oss att slå på skor, kul var det :) Efter skolan åkte jag och mamma iväg, behöver köpa ett nytt hus till Sparven då han gnagat sönder sitt, tyvärr hade dom dock inte den jag ville ha men dom skulle besälla in. Sen var vi iväg till veterinären för att köpa kattmat. Annars har jag inte gjort mycket alls…