Katter iFokus

Katter

Etikettutanför-ämnet
Läst 623 ggr
Veduran
0

Godmorgon 9 november

Så är det dags för morgonkaffet och lite surfning. Solen skiner och idag ska jag nog åka in till optikern igen med den HÄR bunten bågar. Har lånat bågar i 2 omg. nu och just nu vill jag inte ha några alls, från att ha tyckt att två varit riktigt fina :S

Nå, just DOM bågarna kanske finns idag… Fundersam

Pia
0

God förmiddag säger jag. Ute ligger frosten kvar ff, men solen skiner fint. Idag blir det pysseldag och en långprommis med Malte tror jag.

Jag är aningens irriterad på att vips så var hela Viktor&Rolf kollektionen slutsåld på nätet också (om den ens fanns där vill säga, inte så säker på det…). Ställa mig i kö utanför H&M, njae det är inte riktigt min grej dock…:)

Lycka till med letandet efter bågarna med "det", Veduran!

Murre_Uddiz
0

Igår va jag på MCR! =))))Så kuuul! =)

Först stod vi i kö i ca 30min, sen kom vi in (det var i stockholm arenan, fryshuset.) och vänta i typ 30min. Sen spela förbandet typ 35min, sen plocka dom undan sina saker, och så plocka man fram my chemical romance instrument å så i typ 30 min.

Seen kom My chem! Dom spela alla låtarna från deras nya skiva.:) Och nåra till, dom spela typ 13-14 lå¨tar. Och avsluta med Helena-låten! SkrattandeGladSkrattande Och typ varannan låt *överdriver, men d va nästan så;)* sa gerard (sångaren) att Sverige va asbra och berömmde oss. :D

Å jag hade askul, och köpte en MCR-t-shirt:)))

Sandra
0

En annan blev hemma från jobbet idag. Min mage vill inte va med längre. Så då blev det att snällt ligga kvar i sängen o försöka somna. Har fått ihop iaf 6 timmars sömn idag. Sov inget inatt. Vände o vred på mig. Dumma dumma mage =(

Hade ju varit så mysigt att iaf kunna gå ut i det fina vädret, men näää… det va liksom mörkt när jag vaknade till liv igen.

Jenka
0

Idag har jag inte fjort så mycket.. Varit i skolan och när jag kom hem somna jag :P.. Är fortfarande trött men nu börjar CSI Miami och det måste jag juh se :D

Veduran
0

Kikar bara in för att säga godnatt. Kan också meddela att jag lånat hem 2 nya bågar (tredje gången gillt kanske) och fastnat för ett par som går i blått :) Godnatt alla!