Katter iFokus

Katter

Etiketterbildtrådarvideoklipp
Läst 906 ggr
Saintpaulian
0

Bilder på britter

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kan vi väl samla alla söta britter? de är mina favoriter alla "katt"egorier Skrattande

Lägg gärna in kattunge + vuxenbild på din katt, är alltid kul att se förändring.

Här kommer S*Dolcegatto Morrison knappt 3 veckor

Saintpaulian
0

Morrison 6 veckor

Saintpaulian
0

Morrison 3 månader haha

Saintpaulian
0

Morrison 1½ år

Saintpaulian
0

Denna bilden ligger i mitt fotoalbum med. Här syns hans ansikte. Tagen i somras, 1½ år ungefär.

Kokoskorven
0

Gärna det!

Yam Yam 12 veckor

Kokoskorven
0

Yamie 10 månader

Kokoskorven
0

Och så två år då :)

Ledin
0

gösses dom är ju så vackra ^^

Saintpaulian
0

Han är helt underbar Yamie! Hur mycket väger han idag?

Saintpaulian
0

Hur är en britt?

Ja min britt är nog inte som alla andra, haha men så här är han.

Han är social när han själv vill, och det är alltid på morgonen. Då kommer han med ett tjut och hoppar upp på min mage och ska ha kel. Ligger hos mig och pussar mig på näsan. Annars vill han inte alltid bli klappad.

Buren som en bäbis tycker han om, och han vill gärna bli buren över huvudtaget. Han välkomnar oss alltid vid dörren när vi kommer hem.

Han är lättlärd, vet tex att han inte får vara i köket när vi äter, men testar mer än gärna gränserna… går saaakta in i köket för att se om det funkar haha

Han älskar att bli klappad på magen och mellan tårna. Han snarkar, men bara när han är vaken. Gör det högt och tydligt när han tycker det är mysigt, och då ofta när han bara sitter för sig själv, knaskatt!

Han sover helst på rygg med alla ben åt varsitt håll, och helst i badrummet.

Han jagar silverfiskar varje kväll, och somnar ofta på passet. Han fick en silverfisk i köket för X antal månader sen och sitter där än varje kväll.

Jo, sen så är inte alla britter alls så där lata och slöa vår britt är det mer fart i än vad det är i somalin, han hittar på mer bus också.

HappyCatMeows
0

Vilka gosvänliga nallebjörnar! :)

dara
0

putt