Godmorgon 28 Oktober
Godmorgon!
Jaha, idag ska jag på bröllop. Ska bli kul, förutom att man måste vara finklädd :P.. Jag använder inte ens jeans i vanliga livet och måste nu klä upp mig :P.. Inte min stil. Jag lär iaf chocka dom flesta som känner mig på bröllopet. Men jag får nog roligt iaf :)
Hoppas ni får en bra dag!

Vad kul med bröllop, själv har jag bara varit på ett under hela mitt liv :)
Ska fundera på om jag ska idas "sätta tänderna" i ett nytt projekt, eller kanske ta ut Madonna på en långpromenad kanske…
Godmorgon.
I dag så ska jag bara vara. Ska ta det lugnt. Jag är ganska trött, sovit dåligt inatt.
Vimsan ville ut runt 06-taget, men först var jag snäll och gav henne mat. Hon är riktigt busig just nu, man tycker ju att hon borde vilja ligga inne i ett hörn och mysa - men nej, ut i blåsten ska hon. Det blåser så det knakar i detta torp, så jag kan inte sova.
Ha en bra dag!!!
Jag vaknade kl fem av en katt som hade fnatt i sängen… Första gången hon har det på länge iofs. Tror det beror på att hon var ensam hemma hela dagen igår och att jag inte orkade leka tillräckligt igår kväll. Knaskatt, jag önskar hon var bättre på att sysselsätta sig själv. Förutom på natten…

När jag väcktes av katterna så var det som om jag inte sovit något alls. Dessutom har febern kommit tillbaka o visst har jag ont i halsen o känner mig täppt, en andra roll med förkyldning alltså. Har tagit på mig lite extra tjocka myskläder o öppnade balkongen så katterna får gå ut en stund ialf för solen skiner o det är ett vackert höst väder ute. Skall snart gå o lägga mig på soffan o se på film. Har några ärenden idag som jag måste göra. Jag måste handla kattmat o min bror skall köpa ormmat. Och så skall jag avmaska lilla Doriz. Hon åker nästa vecka eller veckan därpå. Jag kommer att sakna henne jätte mycket men jag kommer ju få mer pengar över sedan o kan hälsa på henne ibland.
Kram på er från oss=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Hej på er!
Jag ska på "Nätträff" i dag! Går ju på en grafikträff via nätet, och det är dom jag ska träffa nu på eftermiddagen! Hoppas det blir trevligt! Vi känner ju bara varandra via grafikgruppen.
Det blir säkert trevligt!
Här är det oxå fint höstväder!
Jag vakna kl 11..skönt, min Murrefis hoppade upp i sängen efter att typ ha skrikit o velat komma in hela förmiddagen, som vanligt..:D
Idag, elr i kväll ska jag på hallofest hos ett par kompisar:)

#7, jag har varit på: 5 Nät-träffar i skrivandets stund. Visst är det trevligt 
Blir nog fler hoppas jag, Man lär ju känna dom man "pratar med" via nätet! Liksom för att få ett "ansikte" hur övriga ser ut live så att säga.
Kram