Katt-horoskop
Min lilla missas horoskop :)
Stämmer ganska väl, och kyckling till middag blir det ju rätt ofta.
Fyll gärna på med din katts horoskop/stjärntecken.
**Skyttens stjärntecken: Tillhör katter födda mellan 23 November - 21 December.
**Dessa katter är livliga, utåtriktade & glada, men kan ibland bli rebelliska & rastlösa. Katter i Skyttens tecken är äventyrliga & energiska de kräver därför stora utrymmen att vistas på. De gillar inte heller att bara vara inomhus utan vill gärna vara borta några dagar för att jaga. Eftersom katter födda i Skytten är ganska äventyrliga av sig får de lätt problem med lår & höfter. Dessa katter är ganska bekymmerslösa & nyfikna, de klättrar gärna på höga höjder. Dessa katter är inte typiska knäkatter utan vill gärna gå undan till en egen vrå. De är finsmakare & ser gärna att det serveras kyckling till middag.
Katt-Horoskop

Vet ju inte när mina katter är födda så jag kan inte kolla :S
Selma:
Vattumannens stjärntecken: Tillhör katter födda mellan 21 Januari - 18 Februari.
Katter födda i Vattumannen är slanka & smärta, har stora ögon & spetsiga öron. De är lojala, charmiga, intelligenta & sällskapliga. De kan även vara oberäkneliga, envisa & enkelspåriga. Katterna har också ett väldigt skiftande humör.
Tja, jag kan konstatera att det faktiskt var ett överskott på abessinier i jan-feb förra året…

**Kräftans stjärntecken: Tillhör katter födda mellan 22 Juni - 22 Juli.
**Dessa katter har mjuk plyschpäls, den är vänlig & gosig. När dessa katter blir på dåligt humör kan den nafsa & nypa, dessa katter är i övrigt väldigt hemkära. Dessa katter älskar när man skämmer bort dem. Katter i kräftans tecken gillar gärna att ty sig till en människa.
detta stämmer otroligt bra på zorro
Att katter som är födda i lejonets tecken har lång päls ställer jag mig frågande till…
Säger som Veduran, jag vet inte heller när mina katter är födda :(
Kan inte heller kolla :)
Håller me#4…

Just det, med pälsen hos Lejon…
Jag tog min lilla gosgumma Aurora född 11 augusti 1993 som exempel, stämmer inte mycket där inte, förutom att hon är varmhjärtad:)
**Lejonets stjärntecken: Tillhör katter födda mellan 23 Juli - 23 Augusti.
**Katter i Lejonets tecken är kraftigt byggda med lång päls. De är väldigt generösa & varmhjärtade. De kan även bli arroganta, dominerande & malliga. Dessa katter har en stor självkänsla. När katten inte får tillräckligt mycket uppmärksamhet blir den lätt deprimerad.
Men det är ju alltid roligt att testa:)
Sotis är nog skorpion. Sessan vet vi inte
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Ja skorpioner är fina människor… eh katter:)

Jag tror att jag kanske har en skytt, en vädur och en oxe, när jag läser beskrivningarna… Men egentligen har jag ingen aning.

Står att Ängla ska vara blyg och reserverad som jungfru…stämmer dock inte. Men att han är snygg och renlig stämmer dock bättre.
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis