klösmöbeln har kommit!

Vilka fina katter!! =) Och jätte fint kattträd!

vilken fin klösmöbel!
vad fin den var :) Likadan klösmöbel och likadana tapeter!
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Härligt för dem. Den kommer de trivas i. Önskar jag kunde ha en sån stor här hemma till mina så behövde de inte bråka om platsen på klättermöbeln vid fönstret;)
//Pia

tack så mycket allihopa, ver lite synd att det fattades skruv men det kommer viää en nu om ett tag.
#6 ha ha ha… jo men det bästa är ju bara det men måste ha…

nästan lika som min, men min har en hög "korg" till i mirren av de vå, men kanske var den skruven som fattades? bättre färg en min har en mörk blå less på den färgen letar ny..
Vilken fin.
Får man fråga vad kalaset kostade..?
Letar mindre dyra klösmöbler tills när jag får hem en katt..
Oj så fin möbel du har köpt! Mina har också en fin klösmöbel! De älskade att vara med när jag satte ihop den!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

#12 Oj, inte alls farligt!
Hihi, vad söt ^^

#13 jo inte alls… såg lite spännande ut när hon höll på att somna när hon satt sådar

Den är en jättesnygg klätterställning och inte alls dyr heller!Tack för tipset.
Jag skulle vilja köpa en likadan och ställa i mitt vardagsrum åt mina pojkar.
#18: Den var inte så tokig :)

#15, tycker jag ni skall göra…
#16-18 ja de var också snygga allihopatittade på de klösmöblerna jag med men bestämde mig för denna jag köppte…såklart…

Min jag hade var upp till tak men byggde bara på en stolpe. Och den knäcktes och ramlade ut i hallen. Tur att den ej föll på mej när jag sov! Men den hade plastgängor…hm.. om man har tyngre katter är det kanske ej att rekomendera.
Jag trodde jag hade standardhöjd till mitt tak. Men vi fick bygga en liten låda som fick stå under trädet. Nu är jag på jakt efter en stadigare konstruktion :)

#21 Vilken modell på klätterställning var det? Så jag vet vad jag inte ska köpa.
Är på jakt efter en sk golv till tak klätterställning men har en stor hankatt som får de andra klätterställningarna i gungning. Jag har fått skruva fast dem i väggarna för att de inte ska falla.
http://www.kattensno1.dk/images/vilbert/vilbert.htm
Hoppas det funkar med länken inklistrad..
Jättefina klösträd "golv till tak" modeller.
Zabelle

Golv-till-tak-modeller. Skruvar man fast det i taket då?
ne man skruvar inte fast den så utan man gängar fast den så den blir fastkilad, så har jag uppfattat det hela. Obs kan ha fel :)

Ah! Va bra! Då slipper jag två hål i taket. :)
Kankse borde påpeka att det INTE tillkom någon frakt, utan det är det prises enbart som står :) Och att det även fanns billigare modeller :)
Vad ska man söka på på tyska Ebay för att få fram klösmöbler?
#27 Den såg läcker ut. Ser ut att vara ganska stadig med då den kilas fast i taket och tar inte så stor golvyta.
//Pia

här är länk till tyska ebay klösmöbler
#30 HAr inte sett att du komenterat mitt inlägg, men ja, det är jättebra :) inge som helst ostadig eller så. Är kanon nöjd med det!
*Raderad p.g dubbel*
*Raderad p.g dubbel*
Jag vill också ha en stor klösmöbel till mina katter. Men jag är rädd att sigge ska välta allt. För han är en liten klump som kan välta ner kastruller till och med.
Ska nog kolla upp en sån.
Vad kostar dom.
#32. Var beställde du din? Billigt med 1000:- bara :)
#37. på tradera,en tjej som säljer där men d e samma som dom på blocket.den är jättebra och stadig.jag har ju 5 katter som rasar runt i den
.
S*Winsnes Wilda