allergisk mot mina katter
Läkaren ringde idag provsvaren hade kommit jag e allergisk mot dem…

Ånej! =/
Hur länge har du haft katter? Och är besvären jobbiga?

det är jag med men de är bara bestämma sig att de går bra och ta ett pille eller två… jag har iaf betämmt att ja ska ha katter och sedan får min allergi säga vad den vill…

jag haft dem i 3 o 4 år.. jag vet inte hur svåra de e än eftersom mina andra prover oxå e kassa..sp jag käkar antibiotika nu..men jag har tänkt att behålla dem.. men de får inte vara i sovrummet mer o min lille zorro e så mamig.. så jag känner mig så jädra hemsk mot dem..han älskar att gosa med mig i sängen..
#0 Stackars dig, det är inte roligt.. Du får tänka på hur mycket besvär du har, om det är bra i längden.. Har du många katter? Andra djur?
#2 Det är inte lätt att bara bestämma sig för det.. men har man inte mycket besvär, så går det ju bra med piller och kanske näspuffar (Rhinocort)

*4 jag har 2 katter.. bara dem..jo får ju se hur det utvecklar sig eftersom jag e sjuk i annat nu oxå..men bara tanken att jag kanske mister dem får mig att gråta.. bara detta med att de inte får vara i sovrummet har fått mig att gråta flera ggr redan.. jag älskar dem så otroligt mycket
åå stackars.. du får nästan mig att gråta 

Vad jobbigt att du blivit allergisk. Men man kan faktiskt må väldigt bra med de mediciner som finns idag. Jag har fyra katter och mina två äldsta har jag haft i 10 år. Jag är jätteallergisk mot dem, men jag tar allergi-tabletter varje dag och astma-spray vid behov och det funkar faktiskt. Sen lär man sig att det inte fungerar att ha dem uppe i ansiktet eller klia sig i ögonen när man precis har klappat dem. Men det där med sängen är knepigare. Jag har en som oftast vill sova i sängen, men då vädrar jag mina sängkläder varje dag och tvättar ofta istället. Om dina katter betyder så mycket för dig som de verkar göra så tycker jag att du ska prova dig fram. Det är ju mycket möjligt att det fungerar för dig också. Lycka till!

jag har sagt hela tiden att jag ska inte göra mig av med dem.. igår var jag ledsen o förtvivlad men idag känns det lite bättre..jag städade ur mitt sovrum igår bytade sängkläder överkast mm o dammsög o så.. o nu mera e dörren dit stängd hela tiden.. visst var det jobbigt men katterna klarade det bra det var bara i morse lite som Zorro tyckte väldigt synd om sig själv… jag var piggare imorse… jag ska kämpa in i det sista för att behålla dem de e mitt ansvar mina bebisar.. jag äter antibiotika nu för nåt annat men när jag avslutat det o det e jobbigt med allergin så äter jag självklart allergi medicin..