Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 1457 ggr
Maria
0

Kul "leksak"

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Köpte ett roligt tält på Ikea till katterna. Vilken lycka!!! Moritz har farit omkring som en galning i tältet och t.om lyckat få det upp och ner.

Jag hade trott att de kanske skulle sova därinne men det har blivit rena lekstugan. Det finns ett litet nätfönster på baksidan. Det kostade 98 kronor har jag för mig.

/Maria

kristinah
0

Vad häftigt. Måste köpa några nya grejer jag också till den som just klttrade upp för mina ben och skall hjälpa till att skriva, Snållan m .a.o.

Maria
0

Putt

/Maria

timja-jag
0

gud vad gulligt:)

Maria
0

För att vara en ganska billig leksak och dessutom "görrolig" som man säger på Göteborgska så var detta helt lyckat.

/Maria

chigak
0

Jag har också köpt det tältet till mina katter. De tycker om att ligga och vila i det så de har fått en fäll i det att ligga på.

kristinah
0

Det ser så underbart roligt ut. Måste faktiskt åka och se om jag skulle hitta ngt liknande i våra djurbutiker här i Mariehamn.

Maria
0

Här har Moritz lyckats få tältet nästan upp och ner.

Det har nu gått en tid men det är fortfarande lika roligt.

/Maria

Majja12
0

Jag har en lektunnel från Ö&B till mina katter. De älskar den! Kostade runt 40-50:- Rekommenderas! Glad Har tyvärr ingen bild på den.

*** Medarbetare på belgiskjättekanin.ifokus ***

Ledin
0

lektunnlar har jag men funderar ju på lite Ikeatält :) dels för att bryta av lite o byta ut leksaker.