Kisse, Lillan och Pluto

Så fina de är! Vilken sovställning Lillan har:)
Svart/vita kissar är lite speciella för mig, det var den färg min/vår allra första katt hade, som fick bo kvar hos min mamma när jag flyttade hemifrån. han blev ca 17 år och kom hem till oss som en hittekatt mitt i smällkalla vintern.
Idag är den enda huskatt jag har en svart-vit långhår, snart 14 år. Långhårig och hur söt som helst:) Märkligt nog har jag inget riktigt bra foto på henne som stor…:/
Jätte söt kissekatt. #3 var för härlig.
#6 Dax att ta fram kameran och fota henne lite då? :D

Oh, jag vet jag borde…:/:)
Ja, nu vill vi (jag) allt se hur hon ser ut :D Väntar med spänning ;)

Vilken mysig bild :D Dom gör sig bra tillsammans ;P. Persern smälten nästan in i bakrunden, va har h*n för ögonfärg?

Han har så vackra sjögröna ögon. Och är Sveriges nya socialminister också…:)
Naw helt underbart söt var han! Får gratta honom då ;D

Tack :) Hon hör till de där som somnar som de ligger, och slappnar av nåt så otroligt. Hon ramlade av skrivbordet i natt…som tur var låg det en hög kläder där. Ovanpå datorn är annars en favorit, både för att sova och för att spana ut genom fönstret.
Pia: Jag gillar också de svartvita, hade tre såna och en sköldpadd som liten. De är så vanliga men ändå är var och en så speciell.
Vilken söt bild när hon ligger där på datan :D

Haha - vad rolig Lillan är med sina sovstilar. Pluttan här hemma har mer ett mer städat sovande.

Ja, det är bra med en katt som roar en genom att bara ligga… ;)

Vilka fina katter du har =) Kisse är en ovanligt vacker kisse tycker jag=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Vad sött med tripp, trapp, trull i #23, ett matchande set…;)

EddaM: Tack :) Han är värd sin vikt i guld (mycket guld blir det :P).
Pia: Precis… Så lika men ändå så olika. Sambon tog fel på Lillan och Pluto när jag tagit av henne halsbandet förut :D På bilden i #23 är Pluto på väg att få en tass i huvudet, och när Kisse traskar i väg efter Pluto tar Lillan platsen på stolen. :)