Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 1494 ggr
Pia
0

Bästis

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har nu investerat i ännu en ultimat katt (eller hund)pryl, nämligen Bästis från Ikea, 89 kr. För katter som gillar prasseltunneln kommer den att göra succé!

"Tittut, vem hälsar på i mitt hus?!"

Engla
0

Sån vill vi ha!! Verkar ju riktigt cool.

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Pia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En bild till.

EddaM
0

Jag har funderat på att köpa en sådan men bor så långt från närmaste ikea men det går ju att beställa på nätet med iofs=) Skall nog göra det=)

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

SallyB
0

Synd bara att färgen är så hemsk :( *skulle vilja ha nåt typ leopardmönstrat*

jessicakarf
0

Ååå, det där är ju en sån där sak som man bara måste ha!

Veduran
0

Blir det inte väldigt varmt och stillastående luft i en sån?… sonen hade något tält när han var liten i samma material. Trots både dörr och fönster så blev det otroligt varmt och lufttomt efter ett tag.

Pia
0

Jag tror det är lite lufthål på sidorna. Å andra sidan blir de väl inte liggande där i evigheteter och kvävs direkt…:)

Sidentass
0

Men här har vi ju ett julklappstips juh!!! Tror nog missarna här skulle gilla den:-)

[helenal]
0

ska era missar vara me under julafton? påtal om julklappa:) jag har ett problem.. mina flräödrar e skilda o mamma vill inte ha katterna hemmma HOS sig..fast pappa kan nog tänka sig de.. hmm..en vi  eju hos båda två…:/ annars får katterna vara ensamna under själva julafton..så får dem sällskap juldagen istället:)

Scilla
0

Jag har köpt hem tyg så jag ska sy ett litet kattält istället. Måste bara lista ut den smartaste konstruktionen…

Jenka
0

Åhh.. En sån skulle katterna nog gilla, i annat fall iaf chinchillorna.. Får nog ta en tripp till Ikea :P

Mariabullen
0

Åhhhh, vad fin! Räcka ut tungan

Ett måste.

Lalle
0

hihih ska köpa åt min kisse =P

[Luna]
0

Den e himmla fin. Funderar på den till mina illrar.

dom har många roliga prylar på ikea.