Sån vill vi ha!! Verkar ju riktigt cool.
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Jag har funderat på att köpa en sådan men bor så långt från närmaste ikea men det går ju att beställa på nätet med iofs=) Skall nog göra det=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Synd bara att färgen är så hemsk :( *skulle vilja ha nåt typ leopardmönstrat*

Ååå, det där är ju en sån där sak som man bara måste ha!

Blir det inte väldigt varmt och stillastående luft i en sån?… sonen hade något tält när han var liten i samma material. Trots både dörr och fönster så blev det otroligt varmt och lufttomt efter ett tag.

Jag tror det är lite lufthål på sidorna. Å andra sidan blir de väl inte liggande där i evigheteter och kvävs direkt…:)

Men här har vi ju ett julklappstips juh!!! Tror nog missarna här skulle gilla den:-)
ska era missar vara me under julafton? påtal om julklappa:) jag har ett problem.. mina flräödrar e skilda o mamma vill inte ha katterna hemmma HOS sig..fast pappa kan nog tänka sig de.. hmm..en vi eju hos båda två…:/ annars får katterna vara ensamna under själva julafton..så får dem sällskap juldagen istället:)
Jag har köpt hem tyg så jag ska sy ett litet kattält istället. Måste bara lista ut den smartaste konstruktionen…
Åhh.. En sån skulle katterna nog gilla, i annat fall iaf chinchillorna.. Får nog ta en tripp till Ikea :P

Åhhhh, vad fin! 
Ett måste.
hihih ska köpa åt min kisse =P
Den e himmla fin. Funderar på den till mina illrar.
dom har många roliga prylar på ikea.