Katter iFokus

Katter

Etikettvila-i-frid
Läst 1502 ggr
Nosis
0

Vila i frid Bappel

Våran älskade katt Apelsin "Bappel" blev skjuten förra veckan… Bagarmossens djursjukhus gjorde allt de kunde men hans liv gick inte att rädda.

Någon har skjutit honom rakt in i anus via svansen som var av. Hans tarmar var också förstörda. Han blev lämnad att dö och hittades inte förrän ca 3 dagar efter han blev skjuten. Tack du kille som skjutsade honom till veterinären.

Snälla om ni hör något om denna händelsa förra veckan i Västerhaninge, ring handen polisen där en anmälan finns

//Anna

Destany
0

fy fasen vad hemskt..

Migoff
0

Ne vad hemsktGråter! Hatar alla dessa störda djurplågare!!! Men vad fint av killen som skjutsade henne till sjukhuset. Sjönt att veta att det finns några vettiga människor där ute!

missaz
0

Åh fy!!! Finge man tag på den som gör något sådant mot ett försvarslöst djur skulle åtminstone JAG frestas att ge denne samma behandling som han gav katten! Känner med er…

SagaLina
0

Oerhört tragisk historia och jag hoppas  verkligen att ni får tag på den skyldige!

MyTwiggs
0

Jag blir bara illamående av avsky när jag hör historier som denna! För mig är det fullständigt ofattbart att man gör ett djur illa på det sättet oavsett vad man tycker om djur i allmänhet. En människa som skjuter en katt på det viset är inte frisk och jag hoppas att han eller hon blir inspärrad! Jösses!

Jag beklagar sorgen och tillägnar kisse en tyst minut!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

wolfie
0

Åh så tragiskt!Mår riktigt illa!

mymlanbus
0

Nä, jag kan bara inte förstå vad det är för galningar som gör så! Gråter

Sov i ro lilla kissen

Ankie
0

men vad är detta……

men så tragiskt, fan säger jag bara för människor som är så onda

stackars bappel Gråter

annebeate
0

Lille BappelGråter Vilken ondska.

Snurpan79
0

Fy va hemskt. Gråter Stackars katten som fick lida så. Snäll kille som skjutsade henne till veterinären dock.

Medarbetare på Mobiltelefoner i Fokus

Carla08
0

hemskt :( vilka idioter det finns där ute, hur kan man skjuta en katt? hatar djurplågare!!!!!

Halvdansken
0

Fy för in i he….

Hoppas att ni kan lägga hans död bakom er nån gång och bara tänka på de ljusa minnen ni har. Och att idioten som sköt blir fast och straffad! Tyvärr räknas väl mycket av sånt här som "pojkstreck".

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Engla
0

Vad är det för hemska människor som kan göra något sådant? Fruktansvärt.

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

skrollan
0

Nej dy fan vad såna människor. Dem borde ha sig ett skott i arslet själva! vad han måste ha lidit den stackaren! Tur att schess hellre är inne!

Rip!

Singo-Torpet
0

RIP