Katter iFokus

Katter

Etikettutställning
Läst 1350 ggr
Craz-y
0

Utställnings blankett?

Hej!

Jag ska ställa ut mina SVERAK-katter på storstockholmskattens utställning den 3-4januari.

Måste jag använda deras utställings blankett eller kan jag fylla i en sverak-utställnings blankett?

Tack!

Singo-Torpet
0

är inte den utställningen inställd??? är det en utställning som är en sverka utställning så använnder du deras blanketter men är det idp eller något annat finns andra blanketter.

Craz-y
0

Okej tack då måste jag skriva om blanketterna.

Men vaa? är den inställd?? någon som vet?

Singo-Torpet
0

vart hitta du info om den utställningen på sveraks sida??

Craz-y
0
MonicaLagerquist
0

Använd en IDP blankett.Finns att hämta på SNRFs hemsida.

http://www.snrf.org/

Tänk på att klasserna är indelade på ett annat sett.Klass ett är tex ungdjur klass två är juniorer.

Stolt ägare till tre La permer

Craz-y
0

#5, Tack!

Någon som vet om utställningen är inställd? :S

MonicaLagerquist
0

Från början skulle det ha varit en fyradagas utställning nu är det en två dagars den 3 och 4 januari,Jag anmälde ett gäng katter igår.

Singo-Torpet
0

ja kanske missuppfatta kanske var som #7 skriver att först skulle de vara 4dar sen blev det bara två, jag tog förgivett när ja hörde att de inte skulle bli  någon 4dagars att den inte blev av..

#6 är de inte oxå andra mått på burskynken på idp och att man inte kan tillgodo räkna resultaten med sverak utställningar.  om du nu sammlar till tittel vill säga.

MonicaLagerquist
0

Dubbelburaren är lite mindre och enkelburarna lite större men det vet TS om och hennes burskynke kommer att passa.

Man kan som sagt var inte använda IDP cert för att ta FIFe titlar utan man får samla i två högar en hög med IDP cert och en hög med FIFe cert och sen i slutändan får katten dubbla titlar.Sen tävlar kat 4 katterna ihop med de andra korthårskatterna så konkuransen blir ju lite annorlunda än mot SVERAK.

Craz-y
0

Ska man skicka anmälan till sin klubbsekreterare och en kopia på anmälan direkt till deras adress? :S

Det står så på inbjudan:

"SVERAK-medlemmar kan också skicka en kopia av anmälan direkt till adressen ovan."

MonicaLagerquist
0

Tyvär så har en del SVERAK klubbar inte skött sig och skickat utställningsanmälan till IDP klubben så därför har vissa utställare skickat en anmälan till sin klubb och en till den arrangerande IDP klubben.Det ska inte behövas.Jag skulle om jag vore osäker på att min utställnings sekreterare inte vet hur h*n ska göra skicka anmälan dit och sen slå en signal och informera henne/honom vart blanketten ska.Ett annat tips är ju att med anmälan skicka inbjudan där står det ju vart och när blanketten ska vara inne.

Craz-y
0

Jaha, det är så. Tack så mycket! Då ringer vi eller skickar med en lapp!