Godmorgon 21/09 06
Godmorgon.
Här sitter jag, nyvaken.
Måste berätta vad som hände igår kväll. Okej då, snarare inatt. Då när vi hade gått i säng. Vimsan var riktigt kelsjuk. Hon började med att tvätta husse i ansiktet, rejält.
I morse berättade husse att även jag hade fått ansiktstvätt och att jag hade kelat med katten som sedan kröp under mitt täcke och lade sig bredvid mig och myste.
Det är bara det att jag minns inte att jag har blivit tvättad. Inte heller att hon kröp under täcket. Fast han påstår att jag var vaken. Men jag måste ha varit halvsovandes. Jag minns bara att hon tvättade husse och sedan inget mer. ZzZz….
Min sambo brukar berätta vad Selma gjort när jag sover och hur jag reagerat. Det är lite konstigt att man inte minns.
Har precis kommit hem från jobbet. Var sjuk igår och när jag kom dit så tyckte mina kollegor att jag skulle sjukskriva mig veckan ut och försöka vila upp mig ordentligt. Har haft så mycket varannandagssjukskrivningar, inte så bra för ekonomin.

Jag har oxå råkat ut för att inte minnas vad man gjort när man varit mellan dröm o vakenhet. En gång hade jag ett samtal med en kompis i telefon. Minns jag inget utav. Här är allt bra förutom att min lilla Feztiz var dålig i magen i går o fick bada baken, men nu verkar hon vara bättre igen. Idag skalll jag ut till min lilla häst o sedan skall jag plocka svamp hade jag tänkt. Min bror som jag delar lägenhet med skall till sin flickvän i helgen o det skall bli så skönt att vara ensam=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Och jag sitter här och muttrar lite surt över att min date med en kompis och afternoon tea blev inställt…:( Hade så bespetsat mig på scones och clotted cream…
Jaha, vad skall man göra nu då… *Fösöker ignorera alla uppenbara orsaker till städning…*
Nu! 
Äntligen kan man se framåt. Konstaterade att det inte blir några förändringar. 
Domslutet har nämligen kommit. 
Så ni behöver inte fråga om jag är glad, för det är jag.
Jätteglad*2 kan jag säga. Har ju fått veta flera bra saker idag så.

Men grattis, åh så skönt!! Nu är det bara att andas ut och se framåt:)

Grattis Titti med familj! Vad härligt för er alla
Hoppas ni får lugn och ro framöver nu, så att Jr slipper oroa sig (och ni också, förståss).

Är det bara jag som får skrapsår i ansiktet när min Pussgurka ska tvätta/pussas!? Vilket hon fö försöker göra mest varje dag.
TACK Pia och SallyB.
Jo, jag ska försöka se framåt. Ser redan fram mot kvällen. Blir väl jag som får läsa svenska läxan med Jr. 
Men någon lugn och ro lär det väl knappast bli. Inte på någon månad ännu.
#7. Inte rivsår i ansiktet, men däremot på benen. Då Vimsan ska upp i famn. Allt vad klor heter så ut. Aj! Hjälper inte att man har jeans på sig heller.
Nåja, ska väl bli bättre snart. Jag står ut.
Hon får väl småningom styrsel i sina ben igen. Är väl likadant med kattor som med barn. När dom växer så det knakar, så vet dom inte riktifgt var tassarna är, och då blir dom fumliga och snubblar när dom ska klättra och så.

Nej, inte rivsår från klorna, men tungan är ju som ett sandpapper, modell grov :P
#10 Har inte fått rivsår än. Men det kommer väl. Om hon fortsätter så intesivt som hon gjorde med husse igår kväll så. Var ju första tvätten som vi fick så. 
Grattis Titta, härligt!
Själv har det varit en skoldag idag. Och efter skolan åkte mamma, syrran och jag för att prova på speedway. Måste säga att det var super kul, synd att det är en sån dyr sport. Annars hade jag nog börjat :P

Hoppas verkligen att allt lugnar sig för er Titti, usch jag blir så trött på egoistiska vuxna som bara tänker på sig själva. De kan väl skaffa ett husdjur istället soom de är så hagalna. Fast nej, det är nog bäst med skrytbilar/smycken för känslolösa individer.