Knasigt roliga bilder
Det måste vara era katter ; )

Absolut, man skall göra saker för att det är roligt så ofta det går tycker jag! :)
Skall försöka rota fram några knasroliga bilder och återkommer!

#3 Synd att vi inte har Konsum här i Alingsås då annars skulle jag genast gå och shoppa!

Vi har visserligen konsum här… men dåligt utbud på sötknytt där! :( ;)

Pia - Haha! Gillar kissen kassar måntro? Men alltså… jag har aldrig sett skymten av några såna sötknytt på lagret ju. Vi har alla konsumbutiker i hela landet som kunder. Hur kan jag ha missat detta?! =)

:))
De smyger in i sortimentet när man minst anar det!

Men så otroligt gosigt, Mannas! Golden är så fina, så fina:)
Min Malte (norfolkterrier) är vansinnigt förtjust i dem, om han får så är han döförtjust i att hänga sig om halsen på dem och burra in huvudet i all den go'a, långa pälsen - och så stor de bara där tålmodigt och låter honom hållas…:)
Det är dags att putta upp den här tråden

#12 Sååå nöjd - inte…:)
*Putt*

haha fina bilder ni har,,,passar iaf i denna tråden ;) xD
Härlig bild
catgirl, en sådan där modell har jag också, men tyvärr har jag ingen bild på den. Är praktiskt för diskmaskinen förflyttar sig till disken och kör fördisk 
så trött….. ;-)
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

catgirl. Dom där kattorna håller jag med om att är helt knasiga. Ligga lite hur som helst bara, och var som helst. 
Fast vem vet. Dom kanske har jätteskönt när dom ligger sådär, som t.ex Skrik i #32. Ser egentligen skönt ut, på något vis.

#40# Haha! :D

DianaK, gu så tokgulligt:)
Här var det varmt och skönt att ligga.Tur att husse och matte inte var i närheten. När jag väl upptäcktes, hade jag lyckats få igång en hel del processer i datorn,som husse hade fullt upp med att släcka ner. Har som tidigare nämnt,flyttat ut från badrummet,med golvvärme,husse och matte kan inte förstå varför.

Oj, det var ett stort musfodral det där, väldigt hårigt…;)
#43 Jo,visst e dom söta, har fler bilder men lyckas inte hitta dom än:))
"Alla intelligenta människor har katt, själv har jag två"
/Di
Gud vilka härliga bilder catgirl! #26 "Baloo farsan ska nog lärda dej, Mowgli.." haha
Aha, så här gör man!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Jättefina bilder på kissarna era. "48/49" festlig bild,man tager vad man haver,min dotter fick en kanin när hon hade gått ut 9:an 1999(naturligtvis inte av oss)både kaninen och Snuttan var lösa i samma rum,helt plötslig…….
det är sant jädrans kanin……
"45" det kliade nog i tassarna på det där håriga musfodralet i dag också,fast nu var locket stängt.Hon låg ovanpå datorn när vi kom hem.

Oh vad stor och fin han blivit, Linda:) Fast, hm, är det verkligen bilden med brödkorgen det där…?

#55 Sicka stora öron :O :P
Eftersom inte catgirl är hemma och kan svara för sig så får väl jag gå in och "försvara" våra katter lite…
En av de charmiga sidorna hos siames/oriental är väl just det här med att ju fler och trängre de kan ligga desto bättre tycker de att det är.
#36 Om jag ska vara riktigt ärlig angående Skrik på #32 så var det egentligen inte meningen att han skulle ligga där, jag bara lyckades ta ett roligt kort när han höll på att ramla ner efter att ha balanserat där. Han lyckades dock ta sig upp igen och fortsätta promenaden.
#47 Farbror Moones har vi börjat kalla honom, han har verkligen tagit lille Escut under sina vingar och håller på att lära honom slåss bl a. Ser ut att vara lite synd om Escut bara när Moones som är mer än dubbelt så stor lägger sig över honom så han knappt syns!
Jättehärliga bilder ni lägger in här för övrigt, helt underbara att kolla på!!!

#57, ja visst är dom stora
, har inte riktigt tänkt på det förrut, men nog är det så…

#60 men så söt, hon pöser verkligen över alla kanter:)

#60 Jag tycker din katt liknar Gizmo i Gremlinsfilmerna! Han är ju bara för söt alltså! Och det är din kisse också =)

Näe men gu så gulligt med Debbie och Ofelia:)
Tänkte putta upp tråden lite för att få mer urknasiga bilder

#75 Men så gulligt, är det illern och kissen som busar?:)

Vilken liten tuss hon är:) Ser ut som om hon tar lite spjärn och leker i sömnen.

*ler* ja det gör det =) Och granen hade jag tagit bort en stund innan med=)) Och ja det syns ju haha=))
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

#81 hahaha, den var riktigt bra :D
Ja den är perfekt här
hahahah, h*n ser ut som en vampyr ^^
#89 Han ser verkligen ut som en vampyr. Eller är han kanske en häxkatt…
#89 Han är nog en vamyrkatt
*putt*

#97, snacka om tuff! 

Knäppa lilla Ebba
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

#114 En sån där har jag också i huset. Vimsan sitter alltid sådär när hon tvättar sig.
(Bilden finns i #105)
Underbart roliga bilder!!!
putt
putt ele putt putt

Vilka roliga bilder ni har! :)

Åh så roliga bilder :D
#134 Haha! :D
putt
Putt
haha jag älskar era bilder :D

#147 Så där låg min katt igår också. Såg roligt ut. Föst så var hon klarvaken, nosen rakt fram och tittade på tv. Sen somnade hon, nosen ner mellan benen. Och jag kunde ju förstås inte låta bli och le för mig själv.
Dom är så härliga katter, dom kan somna precis var och hur som helst. Max somnade en gång uppe på TV:n med en fram och en bak tass ner över rutan. Hade då ingen kamera till hands, men han såg ut att sova hur gott som helst.
Putt

Putt

Haha, riktigt sött må jag säga 

Putt
Putt

#186 Så söt! 
Putt
Hihi

Nä men gose så sött _Sarah :)

#205 eller hur =) han brukar ligga och sova så xD

Han lipar åt dig såklart hehe…
Gud vad fin Morgan är!

#215 Annorlunda fotovinkel. Kul! 
#216 tack, jag är lite förtjust i den bilden :)

#218 VILKEN FIIN BILD <33

#195 din katt ser ut som våran Tellus :) fast våran Tellus är fisfin han ska ligga fint han inte knöla in sig :)
vilka roliga bilder alla har, skrattar åt varenda än nästan ^^ ;)

#219 , tack :D

#229: Haha! :-D Ser inget vidare mysigt ut, men himla sött!
Haha ha…vilken bildshow! Katter är verkligen roliga ibland!

#236: Haha, det var nog den roligaste hittills! *asg*
#238 hahah jag såg inte katten först :P

#244 Nej vad söt Tequila är! :D
Va lycklig och gör andra lyckliga<3
Alla är sååå underbara! =)

Den här lustiga sovstilen kommer av en lite dramatisk händelse..
Elsa försvann ut i ett och ett halvt dygn, jag gick och ropade och letade flera gånger om dagen utan resultat. Sent en natt var jag ute vid 3-tiden igen, gick runt kvarteret och skulle precis ge upp när jag började närma mig huset igen. Då hörde jag hennes ynkliga jamande när hon svarade på mina rop, jag följde hennes röst och hittade henne hööögt upp i grannens gamla tall.
Kunde inte få ner henne på natten, men tidigt nästa morgon plockade jag fram en stege så jag kom lite närmare, ropade på henne så kom hon nerfarande rakt i min famn. Äntligen! Gissa om jag är glad att hon har sånt förtroende för mig, annars vet jag inte hur man skulle få ner henne.
Hon fick mat och vatten, massor av gos och sen somnade hon så här i mitt knä när hon tvättade sig.

Tänkte visa en diskmaskin