Kattlekar
Hejsan!
Jag skulle bli så glad om någon skrev nått man kan leka med sin katt, eller tips på+ hur jag kan göra en leksak.
Tack, JOHANNA<3
småbollar är ju katter roade av att leka med. Fjädervippor lika så. Kasta leksaksråttor som katten kanske kan hämta. Det gillar dom oxå. Det är bara fantasin som sätter gränser som det heter. Hoppas du kommer på ngt själv. Tomma toarullar är oxå roligt för dom att leka med. Köp lite kattböcker så står det säkert där oxå vad katter gillar att leka med. Jag har en hel del kattböcker, där jag har fått mycket tips från vad katter gillar att leka med.
Sessan1
Sugrör att kasta med och bita i, de älskar min katt. Av erfarenhet så leker katten inte bättre med dyra leksaker, de mesta finns redan hemma i skåpen
Som C_A_T säger: dom flesta leksaker finns hemma i skåpen.

jag köpte nyligen en laser pekare herre jisses vad katterna har roligt med den..
#4 jadu, en laserpekare är toppenkul för katterna. Hade det för ett bra tag sedan till mina katter och dom gillade den skarpt. Vet inte vart den har tagit vägen, ska nog införskaffa en ny tror jag :)
HaHa… jag köpte en åt min men han blir totalt knäckt när pricken försvinner sen. Han majar å sitter å stirrar i golvet å väntar på att den ska komma tillbaka
Tack =)