Katter iFokus

Katter

Etiketterbildtrådarvideoklipp
Läst 564 ggr
kristinah
0

Jomsans systerson

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag bara måste få visa en av de två kattungarna som Jomsans syster Guz fick 18 maj. Alltså jag föll ju pladask och skulle vilja haft dem båda. Nå nu ska jag ju inte ha fler kattor än de jag redan har och båda kissorna är redan reserverade. Visst är han söt?

kristinah
0

Här kommer en till bild

kristinah
0

Så här skönt kan man få ha det då jag kommer på besök. Så här skulle deras tax Mimmi också ligga då jag kom och hälsade på. Du var det massage för hunden som gällde.

kristinah
0

En hel del bus fanns det i den lilla kissen också.

kristinah
0

Här är också en av lillsyrrans katt som också blev mamma den 18.5.

kristinah
0

Här är de båda mammorna som födde samma dag och flyttade ihop och levde kollektivt.

SallyB
0

Fina bilder, specillt gillar jag den med båda mammorna och bebisar! Och den lille krabaten var ju söt (men det är ju alla kattungar förståss).

Tänk vad lustiga katter är, en del kattmammor är redo att döda alla andra katter som kommer för nära när de har ungar, medans andra glatt delar med sig till andra katter, vare sig de har ungar eller inte!

Titti
0

Vilka fina bilder. Jag blev förtjust i den ena mamman (#4). Kanske beror på att hon liknar lite på Vimsan.

Kattungen har bus i blick, känner igen det. Möter den blicken dagligen.

Jenka
0

Vilka sötnosar ;D

Engla
0

Eftersom jag redan är lite hemligt förälskad i Jomsan, så måste jag ju också säga att Jomsans systerson är lika fantastisk!Kyss

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Pia
0

Åh så fina de är, allihopa!

Och deras mamma-kollektiv är ju bara för härligt livsbejakande och generöst!!:)