Sova i bajslådan...
… hm, vår lilla kisse tycks tro att bajslådan är avsedd att sova i.
Sen vi kom he med henne så har jag lyft i henne i lådan titt som tätt, just för att hon ska fatta att DÄR kan man gräva. Men hon har förstått det som att där kan man VILA.
Kissa eller bajsa har jag inte sett henne göra än. Men inte kan hon väl ha "hållt" sej sen 14:30??
ja katter kan hålla sig ett bra tag, är hon lite rädd för att allt är nytt så gör hon säkert sitt behov i natt när ni sover. Hoppas hon väljer sin låda då att göra detta i :) är det en kattlåda med tak? tänkte om det är det kan det kännas tryggt att ligga där i, för att slippa ha henne där i så ta fram transportburen o erbjud henne den som bättre sovställe :) Men katter kan knipa det kan jag lova :)

#1#
Japp, det är en låda med tak.
Hon har även transportburen står framme men den verkar inte lika lockande.
I morse gjorde hon båda delarna i lådan, så jag är nöjd :-)
haha har aldrig hört något liknande. hoppas att hon hittar en mysigare plats att sova på =)
jo då katter kan trivas i sina lådor o har dom itne gjort behov i den så är den ju ren :) allså en låda med tak=bra krypin . Men vad skönt att hon har gjort sina behov på rätt ställe :)
jag funderade på att köpa låda med tak.. men jag tror att det är uteslutet nu.. haha
ne dom är bra tycker jag o katterna gillar att gå på den med. Vi har flera lådor men en med tak å den går dom oftare på än dom utan.
okej, om jag köper en och ställer där lådan brukar stå.. kommer dom börja gå på den direkt då? =)

Nu använder inte Sonic kattlådans som myspysställe längre, utan för det den är avsedd för :-)
Nu har hon sitt favoritställe brevid min huvudkudde - både dag och natt.

Vi har bytt från låda utan till en med tak och de bytte över till den med tak som om igenting hade hänt. Appropå Fillens inlägg…
okej : ) tack volodja!