Katter iFokus

Katter

Etikettvila-i-frid
Läst 1320 ggr
Velepa
0

Pepsi dog inatt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inatt dog våran älskade pepsi! Jag skrev om han förut, att han va sjuk..

De är tungt när de blir så, morsan ringde i morse och berättade. Jag slängde mej i bilen och åkte dit. När jag fick se honom vart jag såå ledsen, smekta honom och stände ögonen på honom. Han va hård och kall..

Igår satt jag och klappade honom och han spann för fullt, ingenting fel. Såg sådär nöjd ut.. Och idag är han borta.. Men inte helt, han har redan börjat synas till i huset och de är lite tröst.. När jag satt och smekte honom för 3 gången eller nåt så vart de plötsligt obehagligt kallt. Mamma har sett honom, och han hörs. Han brukade hänga på dörren när han ville in, och han stampade när han gick. Sånna ljud typ..

jacani
0

stackar dig…det är hårt-men visst finns de där ändå…mina tre katter tassar fortfarande omkring här…vilket gläder mig.

Sara87
0

Nej va tråkigt :( Sov gott Pepsi. Jag beklagar sorgen, vet hur jobbigt det är att förlora en kisse man håller kär :'(

änglaflickan
0

Beklagar :/ så hemskt när djuren försvinner!

Trissan
0

**Rest in peace Pepsi
**

essut50
0

Tröstkramar till dig.

Nu är Pepsi i Regnbågslandet och har det bra.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Trissan
0

#5 älskar det filmklippet, får mej att gråta varge gång jag ser det :')

essut50
0

#6 Tänker på min älskade Tusse som gick bort för 8 månader sen när jag ser filmen..

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Destany
0

så otroligt tråkigt…. lider med dig..

*5 vilket fint klipp.. jag blev alldeles tårögd..

Angelica22
0

Hej!

Jättefint klipp,jag satt och grät. Har själv två katter som jag älskar och tycker så mycket om.

Så tråkigt att du förlorat din kära kisse.

J-Parnebo
0

r.i.p pepsi <3

kristinah
0

Tröstekramar. Pepsi finns kvar i dina minnen.

milliz
0

Såå hemskt! Ajj värker i mitt hjärta=(
*kramar om….hårt*

ophelia
0

Så jobbigt att förlora en familjemedlem.Beklagar.

Ledin
0

Så trist att det blir så här jag vet iaf att han är i rengbågslandet å har det så bra. Men vila i frid lilla vännen.

NadjaFilur
0

5# Sitter och gråter lite.. Den var ju så fin

AssAss
0

Ni hade starka band till varandra. Jag känner verkligen med Er. Fruktansvärt att förlora en så trogen vän. Jag fäller en tår i tangentbordet.

Många kramar

Destany
0

beklagar din sorg