Katter iFokus

Katter

Etikettutanför-ämnet
Läst 601 ggr
Destany
0

God eftermiddag 8 augusti

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag har jag varit o handlat en massa färg.. Ska måla om i sovrummet o hallen..

Mina katter ska få lite semester o bo hos min bror i 4 dagar…

Puma längtar nog redan för när jag sa det till henne så la hon sig i transport buren o vägrade gå ut =) Hon o min bror älskar varandra mycket. Ibland tror jag att hon till omed tycker bättre om honom…

Jag ska packa ner selar, filtar, leksaker , mat o kattlåda . E det nån som kommer på nåt mer man behöver?

Förresten e det nån som har nåt förslag på hur jag ska få puma att sluta riva upp mina blommor?

De små rackarna hade bitit isönder sladden till min telefonsvarare så jag fick leta upp en ny sladd….

När min hyresvärd kom så la Zorro in stora charmen o lekte följa john o hoppade upp o la sig på köksbordet för att han skulle bli klappad.. Hyresvärden sa att jag hade jätte söta kattersånt blir man glad att höra=)

Det var lite om min dag vad har hänt hos er?

Pia
0

Åh det var en fin komplimang från hyresvärden!

Jag tycker det verkar som om du fått med det du behöver i din packning, med "låda" ingår väl sand också?:)

Lökskal eller apelsinskal/citrus skall visst vara saker katter inte gillar som man kan lägga i krukorna. Bara nu inte växterna tar skada av det, hm…?

Destany
0

Hehe jo det var det men jag vet att han gillar inte katter så mycket så jag försökte få zorro o lugna ner sig lite…

Ja självklart ingår sand…

Pia
0

Men då kanske lille Zorro kan få honom på mer katt-vänliga tankar - det är alltid bra med små rara kattambassadörer:)