Här ligger vi och...

Sture och Solbritt föredrog att sova i prasseltunnel vid fototillfället - återkommer med deras prickiga magar senare…:)
Några fler soltrötta katter med magarna i vädret??

Det är sköönt att sova…:)

Struten: Vilken fin katt du har!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Jag håller med, ursöta kissar du har, Struten!

tackar:) era katter ser åxå urgoa ur:)

kristinah: Jag är ett stort fan av Jomsan! Snygging!
Tack Engla. Ja hon är nog en riktig skönhet och då hon vill ha min uppmärksamhet kommer hon och formligen kastar sig omkull och så pratar hon lite försynt. Hon är så gullig. Tänk om den tidigare ägaren har gjort som han hotade med, ja då hade hon varit i katthimlen. Jag är så glad att jag gjorde det beslutet att adoptera henne och hon har förändrats så och blivit så harmonisk och inte alls lika rädd och hispig som hon var i början. Men d e nog klös i henne också om det vill sig.

kristinah: Är det en raskatt eller huskatt?

En otroligt söt huskatt är Jomsan…:) *skvallrar lite*
Ja, som Pia säger är hon en huskatt av extra fin sort om jag får säga det själv. Engla, bidlen på katten du har inne på dina personliga inställningar. Är det den som heter Ängla? Den liknar ju på Jomsan rätt mycket bara det att Jomsan har den gula fläcken under hakan som din katt har runt nosen. Himla gullig.

kristinah: Här kommer en bild på Ängla. Den som är mest röd av mina katter är snyggingen Blixten.
Engla. Är det Blixten då som jag såg bild på och som jag tyckte liknade på Jomsan? Spelar egentligen ingen roll, fin var/är den iaf

Kristinah: Jo, det måste ha varit Blixten. Han har mer rött i sig. Blixten mjauar o tackar för kommentaren….!