Katter iFokus

Katter

Etikettutanför-ämnet
Läst 752 ggr
Hannapanna
0

God morgon 8 aug 2006!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jaaahapp!

Idag va de skola igen och sen ska vi iväg och hämta Tage!!! :D Happy happy!! De ska bli så underbart att få hem honom!

De blir väl inte så mycket mer än skola och Tage-kel och mys och bus idag! Men de är jag hur nöjd med som helst! Kommer fler kort på Tage senare idag! :P

SallyB
0

Å, vilken rolig dag för dig, dvs både skola Flört och ny kattunge.

Idag ska jag städa *sucka* då jag igår fick besked om att nu är det fönstermålning på gång med början fr o m imorgon (även om det annonserats att fönstermålning ska ske någon gång under sommaren så önskar jag att de kunde ha lite längre framförhållning…). Förutom städa (förståss frivilligt, men nödvändigt Räcka ut tungan om jag ska kunna släppa in målarna med bibehållen heder) så ska man röja runt fönster och ta ner gardiner och plocka undan krukväxter (av de senare har jag som tur är inte så många). Lyckligtvis fick jag nya smärtstillande igår så då kommer jag iaf att kunna/orka städa (hoppas jag).

Ja, annars - inte nåt speciellt planerat. Njuta av ännu en solig och varm dag och ringa mamma (som bor alldeles för långt bort Ledsen närmare 50 mil).

kristinah
0

Själv sitter jag på arbete och har inget att göra för tillfället. Helikoptern landar utanför just nu. Antingen är det ngn som kommer till det här sjukhuset eller så är det ngn som skall flygas till Åbo eller Uppsala Akademiska.

Hannapanna! Lycka till med din lille Tage.