Katter iFokus

Katter

Etikettutanför-ämnet
Läst 651 ggr
Pia
0

God afton 27 juli

Idag har det varit ännu en varm dag - undrar när man skall kunna skriva något annat… - de där utlovade regnen lyser ff med sin frånvaro…

Det blev en eftermiddag på sta'n med mamma, jag hittade ett par helt ok bikinitoppar (även om de inte helt matchar befintlig nederdel sm jag är nöjd med…), det blev god fika och en alldeles gudomligt god bakelse på Vetekatten… Vit chokladmousse, hallonparfait på sprödbakad mördegsbotten… Man måste ju fira att Katter iFokus har 9 månadersjubileum idag!

Har ni haft en bra dag i, vad jag förmodar, värmen?

Älskar_hästar
0

Jag har haft det bra ! Red ut en sväng och sen ägnade lite åt min katt . Inte så mycket gjort idag , mest jäst hemma nu när det är så varmt !

Jenka
0

Idag var jag och mamma en sväng till farmors grav. Annars har jag bara varit hemme, mamma och syrran åkte till stranden men jag valde att vara hemma - gillar varken att bada eller sola :P.. Sen åkte vi för att handla kattmat :P

Pia
0

Jenka, just det idag gick vi förbi den där restaurangen i Sergelgången du rekommenderade förut, i närheten av Sergels torg. Den heter Tobias Sergel:)

Jenka
0

Hehe, ja så hette den :P