seriös sajt?
Trodde man kunde få råd här. Det e en väldig skillnad på seriös dialog o kunskap här o på "råttor i fokus".

Hm, vad menar du?
Vad vill du veta/ ha hjälp med då?
Min ena honas tass o ben har svulnat upp under dan, när jag va på jobbet, hon kan gå, hon har 5 klor, piper inte när man tar på tassen, men e så svullen. Dubbel storlek.
Kanske e det här en seriös sajt. Blev osäker när folk undrar varför katter kloar. och hur man får bukt med det.

prova ringa vet. imorrn om inte svullnaden gått ner?

Hebe - ja alla kanske inte vet de, och frågar för att nån annan kanske kan ge svar på det..
Alla är inte så kunniga på saker. NU säger jag inte att just den personen är okunnig så..
Men som sagt…. Alla har vi våra frågor och funderingar här i livet. Åh vill ha svar på det.
Ja vill veta vad som e fel på min katt. Inte vad som e meningen med livet. Det vet jag redan.

ja men nu syftade jag på ditt inlägg om denna sajt är seriös eller inte.. alla har vi olika "problem" med våra katter.
åh alla skriver dom vill angångende katter och så där.
Klart du vill få reda på vad som är fel på din katt.
Kan den inte fått ett bett eller något ?
Jag håller på Tom Cruise. Susning.nu/Scientologi. Läs o lär. Han verkar ju smart. Som en del andra här.

men du..
Du verkar ju inte vilja ha hjälp ?
eller ?
Skriv inte att andra skriver ovärda saker.
Om du själv sitter och håller på så där?

seriöst nu hebe, vad tjänar du på att vara så dryg när vi försöker hjälpa dig för?
Hebe, nu är ju inte alla inloggade jämt. Du skrev ditt inlägg 22.54 igår kväll, och redan tjugo minuter senare startade du den här tråden. Hur seriöst är det, då? Om du är akut orolig för din katt får du ringa en veterinär - det är väl inte särskilt underligt. Det tycker jag för övrigt att du ska göra ändå - det kan ju ha hänt tusen saker med din stackars kisses tass, och den behöver ses till.
#6. Precis, jag är riktigt okunnig om katter, jag vet att dom har fyra tassar och en svans. Därför ställer jag mer eller mindre dumma frågor hela tiden, som ni på katter.ifokus är så snälla att svara på! :D