God förmiddag 22.7
Nu har jag varit till storstaden Stockholm. I torsdags gick min väninna och jag runt och strosade i fem timmar, var i Gamla stan, fikade och bara gick omkring. Köpte ett par tavlor målade enbart med sprayfärg av en kille vid Sergels torg (helt otroliga). Letade dock efter djurbutiker med tanke på att eventuellt köpa en större kattransportbur, men se tji fick jag, hittade inte till en enda fast jag hade fått några alternativ via sajten. Däremot visste min väninna om en djurbutik i Kista dit vi var och köpte buren då vi återvände hem till henne. I mina ögon hade dom väldigt mycket att välja på för både kattor och hundar och andra djur. Det gick ju bra då vi åkte T-bana.
Idag skall jag ta mina älskade kattor med och åka tillbaka till min lägenhet i Mariehamn. Vill städa upp lägenheten innan jag återgår till mitt arbete som läkarsekreterare vid Ålands CentralSjukhus ÖNH-pkl. Har nog inget behov av att börja jobba ännu men semestern är slut för den här gången.
Skall också ladda ner alla drygt 100 bilder jag har i kameran till datorn hemma i Mariehamn.
I övrigt skiner solen över Föglö även idag och det ser ut som det blir en underbar dag. Hoppas alla har en bra dag och en trevlig helg.

Ohh - häftigt med kamelritt
Vill också 
Go Kväll! Här är en till som börjar jobba på måndag och det känns kul och hemskt samtidigt. I skåne är det varmt igen efter några få mm regn i går. Läste just om att öluffa i Ålands skärgård - verkade kul…kanske nästa sommar. Denna semester har mest varit måla o greja i huset mitt.
Caspros. Du får uppleva mycket vackra vyer i den åländska skärgården, där jag själv bott och bor fortfaranade delvist i (Föglö) Är faktiskt ngt jag varmt kan rekommendera.