God eftermiddag 1 juli!
Oj vad tiden går, redan juli…:/
Idag har det varit en riktigt, riktigt varm dag här i Sthlms-trakten med omnejd. Dagen har tillbringats med en cab-tur till Grönsö slott och ett besök på Nibble gårdsbutik bl a (åh vad mysigt, en sådan butik på en gård nästan mitt ute i skogen vill jag ha, och vilket gulligt café…:)
Nu känner jag mig lite varm och öm i huden, solen tar mer än man tror, jag tror jag skippar att lägga mig i solen på gräsmattan nu…
Hoppas ni haft en skön dag och en lika trevlig kväll!
God eftermiddag. Att åka cab låter juh asskönt, själv fick jag sitta och svettas i en liten skitbil när vi åkte till en kompis.. Verkligen en varm dag idag.. Har inte gjort nåt spciellt förutom när vi var en sväng till vännen, fick hjälpa till att flytta lite hästar och gosa lite med hennes gris :) Nu ska jag sitta under fläkten ett tag :P
Bilden är på hästen jag fick leda, en riktig sötnos :D

Åh hon med den lilla go'a grisen som ville komma in på midsommar? Bara att få gosa med den vore guld värt ju…:)
Supersöt häst, ja! Det är verkligen fint med fläckiga hästar, man få lite indian-vibbar…:)
Ja cab är mysigt att åka, men svettigare än man tror när man väl kliver ur bilen… Och jisses vad solen tar, ungefär som när man ligger och solar vid vattnet, man märker inget eftersom det fläktar så…:/ Och så får man ju en gräslig cab-frilla…:) Fast vilka lyxproblem egentligen, jfrt med allt det sköna med en tur i caben!
Ja precis, den grisen var det :P - Här ser vi Gnue inne i huset och hunden Millie bakom och väntar på att nån ska komma ut och kasta boll med henne :P
Man får så tovigt hår av att åka cab, måste ha det uppsatt annars blir det för j-vligt när man ska försöka brosta håret :P
Btw så år jag precis och vi hade räkor till maten, snäll som jag är tänkte jag bjuda kattorna på en räka. Men Saga ville inte ha :O En chock, har aldrig varit med om en katt som tackat nej till räckor.

Men alldeles fantastiskt go'a ser de ju ut, både gris och hund:)
Japp, håret blri för j-ligt utan sjal eller mössa egentligen, men numera är jag ganska kortklippt, det var värre när håret var långt… Hade oftast sjal då, men å andra sidan är det så skönt när vinden blåser genom håret…:/
Lite kräsen fröken:)
Ja det trodde jag dock inte om Saga, så tjock som hon är trodde jag hon åt allt :P..

:)