Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 3574 ggr
Naomi85
0

"Tomtekläder till katt"

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

På pyssel i fokus fins det tomte kläder till katt om ni vill se.

Turnado
0

coolt!

Sara87
0

Nej men va sött! Ganska onödigt att klä en katt kanske, men kan va ett roligt motiv till julkort :)

Maria
0

Jag blir alltid illa berörd när man klär ut djur…

/Maria

Signe-Jonna
0

Jag tycker det är söta små tomtekläder.

[Linsenhejhej]
0

Söta. Men tycker heller inte att man ska klä djur. Fast om man bara ska ta ett par kort så går det ju bra  :):)

Signe-Jonna
0

De är väl avsedda för att ta julbilder. Är väl knappast någon som låter sina katter gå omkring i tomtekläder ständigt!

Pia
0

Instämmer, för julkort tycker jag det är helt ok:)

Naomi85
0

Det stämmer så bra! det är ju ingeting man har på kissen jämt, utan för att man kanske vill ha det som tex julkort. Släkt och vänner brukar ju skicka julkort på deras barn i tomte kläder och för dom som inte har några barn kan ju skicka ett julkort på sin katt i tomte dress. Det var inte meningen att ni skulle tror att man ska ha kläder på katten. Men fint på kort ju. Tycker i alla fall jag.

Maria
0

Jag vet att det är många som tycker det är gulligt men jag har faktiskt svårt för det även om det gäller julkort men jag får ge mig för som sagt de flesta har ju en annan åsikt…

/Maria

Signe-Jonna
0

Finns ju värre saker för en katt än att ha på sig roliga tomtekläder i fem minuter för ett julkort. Lider en bebis av att få kläder på sig? Eller tror du att nyfödda bebisar är vana vid kläder, redan när de föds, bara för att de råkar vara människobarn?

Maria
0

Jag tycker inte man kan jämföra människor och djur på det sättet.

Men som sagt jag ger mig för de flesta tycker ju om det…

/Maria

mammaru
0

Nu är det ett tag sedan det var jul, men, jag tror att det är skillnad från katt till katt.

Min ena katt ser mallig ut när man sätter på honom ett halsband och han bryr sig knappt om att det sitter där. Den andra katten får spatt och börjar direkt skava av sig halsbandet. Jag har härdat ut när de skulle ha fästinghalsband och visst, då härdade hon ut till sist, men efter någon vecka kom hon in utan halsband i alla fall…

Den första katten har t.o.m. gått med ett bandage runt halva huvudet i ca fyra timmar utan att klaga. Han hade ett sår som jag satte honung på och då ville jag inte att han skulle kladda ner i huset och därför fick han bandaget. Han såg mest ut som, "jaha, om du säger att jag ska ha det här så får jag väl ha det då".

Den andra katten hade inte stått ut en sekund.