Katter iFokus

Katter

Etikettutanför-ämnet
Läst 461 ggr
Pia
0

Go' kväll 24 juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hoppas ni haft en skön midsommar!

Själv var jag ute på Fjäderholmarna, riktigt mysigt och fräscht gott (se bild). Här har vädret varit blandat, riktigt vackra regnbågar fick vi se på midsommarafton - tyvärr ingen skatt av gull…:) - och det har varit riktigt skönt och svenskt somrigt.

Ha en fortsatt bra dag!

Jenka
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Låter juh trevligt.. Själv var jag hos en kompis och fira midsommar.. Hade riktigt trevligt.. :).. Grillade och skojade en helt okey modsommar helt klart :D Kunde sitta ute nästan hela tiden, vart regn en gång sen var det uppehåll resten av dagen..

Skickar med en bild på kompisens gris som vill in :P

Pia
0

Åh, åh, åh, vilken suverän bild!! De är ju för bedårande de "små" liven:)

kristinah
0

Jag ser att ni haft en trevlig midsommar. Det hade väl jag också på sätt och vis. Förkylning med feber två dgr före midsommar men igår var jag feberfri. Vi var hemma hos min särbos familj flera stycken och grillade. Jättegott. Idag har vi varit ute och pilkat strömming. Jomsan fick sig ett skrovmål med pinfärsk strömming. gissa hur gott hon tyckte det var? Nu skall vi nog snart krypa till kojs. Somliga har arbetsdag i morgon, andra har ju sovmorgon. skööönt.

Pia
0

Låter jättemysigt, kristinah, och för Jomsan med! Vilken tur att din förkylning inte blev så långvarig…:)