God kväll 19 juni
Ännu en varm dag, mycket planerat och ganska lite gjort, å andra sidan har man förmodligen en ganska skön kväll att se fram emot att göra lite mer nyttiga saker under…:)
Har ni haft en bra dag?
Nedräkningen till semestern har börjat. Nu har jag 2½ dag kvar att arbeta….sen…har …. jag ….4 veckor ledigt. Guuud vad skönt det skall bli. Har varit på arbete idag men tagit det ganska lugnt. Skrev journaler som jag inte hann med förra veckan. Har några kvar tills i morgon så jag har att göra på förmiddagen. Sedan åker vi på ½ dags rekreation. Jobbar onsdag och torsdag. Avlutar torsdagen med ½ timmes massage. Sen tar jag Jomsan med mig och åker till Föglö. Där ska vi ta det lugnt. 1 juli åker jag med ena sonen till Borlänge (tror jag) för att hämta en hundvalp. Chow chow (eller hur det nu stavas)
Solen har lyst nästan hela dagen här men nu har vi ganska tät dimma. Det har också mulnat. Får se om det blir regn tills i morgon.

Vad skönt, 4 veckors ledigt!
Chow chow, ja de är ju kanonsöta, men ganska ovanliga, ialla fall numera. Du får lägga in ett litet kort eller så på den lille godbiten sedan:) Och tipsa sonen om Hundar iFokus…:)
Håller på att packa ska nämligen åka till min syster i Göteborg i morgon. Ska bli roligt att hälsa på där "hemma" men tråkigt att lämna Tigrou fast jag vet att han har det bra han får mat går ut och in genom kattluckan väcker säkert min sambo mitt i natten genom att leka med en levande mus inne.(i värsta fall en sork) Efter slakten vill han ha kattmat och grädde för att sedan gå och lägga sig nöjd och mätt nu har han gjort sitt jobb med att skaffa mat till familjen.
Idag har jag bara latat mig :).. Har suttit på balkonen med katterna och läst… Skönt med slappdagar då och då.. :)
idag har jag suttit i bilen halva dagen,var o hälsade på mormor en snabbis i karlstad.också var jag till ÖB o handlade lite grann.