God kväll 18 juni
Åkte till Båstad i fredags morse, för att närvara på en säljkonferens som tog slut vid lunchtid idag.
Det var ett 40-tal människor från världens alla hörn, som umgicks och hade trevligt ihop. Fredagen började med golf på en jättefin golfbana. Vi som inte spelade golf fick lära oss att slå och putta. Vädret var helt perfekt, lagom soligt. Efter det väntade ett par timmar på stranden med röd näsa som resultat. Middagen var kl 7, och kvällen blev lång.
Den engelska säljkåren gjorde en liten kupp, de dök upp rätt som det var utlklädda till Village People, och hade en liten uppvisning. Jätteroligt, och helt oväntat :)
Lördagen bestod mest av jobb på dagen, kollektionsgenomgång för vår 2007. Det var läckert! Jag avslutade eftermiddgen med ett par timmar på spa, simmade runt lite, bastade, och bara njöt. Middagen senare blev återigen lyckad, men dock utan några större överraskningar. :)
Idag satt jag i möte i ett par timmar på morgonen, och åkte hemåt igen vid lunch. Planen var att åka hem, byta om och sova några timmar på stranden, men var ju mulet i Göteborg.. :(
Det var en underbar helg, i härlig miljö med trevliga människor från ett 15-tal länder, med grym sammanhållning. Inte många timmars sömn dock, så får bli till att ta igen det inatt :)

Men det låter ju kanon, vilken skön helg! Åh vad jag blir avis på Village People-kuppen (även om jag fick lite av det på Pet Shop Boys konsert i fredags…:) och spa-delen speciellt:) Ja allt lät verkligen perfekt - ja utom golfdelen, som jag är grymt ointresserad av, men resten, suveränt.

det var verkligen helt perfekt :)
ang golfen, så var det roligt att stå och slå, det trodde jag inte att det skulle vara. men att stå och putta var rena döden, tråkigt som bara den.. förmodligen för att man var så dålig på det :)
trodde inte att pet shop boys existerade fortfarande, kul! körde de mycket gamla låtar, eller försökte de förnya sig?

Åh, det var en otroligt bra blandning av gammalt och nytt, kul show i all enkelhet med dansare och ljusspel. Helt suveränt!! Och jo då, de är still going strong - tack och lov:)