Katter iFokus

Katter

Etiketterbildtrådarblandatövrigt
Läst 89 ggr
Pilspets
2023-07-30 21:47
4

Grattis Elsa, 8 år!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då är det dags för det årliga grattisinlägget till drottningen här hemma. Här Är inlägget från flera året.
Grattis Eva-Elsa, 8 år idag!🥳

Riktigt gammalt collage.

Välkommen till Katter iFokus, sajten för kattintresserade! Här är det tänkt att alla kattintresserade skall kunna läsa om och diskutera kring olika kattrelaterade ämnen, och lite till. Vi har en levande och öppen diskussion med såväl nya som gamla som blivande kattägare. Stämningen hos Katter iFokus är härlig och generös! I vårt forum finns flera vitt skilda grupper, även sådana som avhandlar djur-frågor i största allmänhet, relationen mellan djur & människor m m och inte minst några exklusiva trådar för endast medlemmar - så vad hindrar dig från att också bli en av oss, välkommen in i gänget!
Tarotstollan
2023-07-30 22:00
0

Grattis Elsa! 🎂🎈🎁😻🎉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Magi-cat
2023-07-31 08:46
0

Grattis Elsa! 😻🍰🎈🎁🎉

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Smihast
2023-07-31 09:26
0

Grattis Elsa! ❤️❤️😘😘

/ en djurälskare 😝

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

STAY

WEFLIP

[Zefirka]
2023-07-31 09:37
0

Grattis Elsa!

Mandra
2023-07-31 10:10
0

#0: Grattis Elsa!
(Elsa är mitt andranamn. har tagit det efter min mormors syster, som dog väldigt ung, en slags hyllning till henne).

Asti hasti
2023-07-31 13:32
1

Grattis Elsa! 🎊🎉🥳

Mvh 🐾

"Precis som alla bra, glada, roliga saker måste få ett slut, så kommer läskiga och sorgliga saker också att ta slut. Alltid." - Tohru Honda

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ