God morg..hrm efterm..kväll 3 juni
Äsch då, ingen som nappat och följer de nyinstiftade traditionerna och starta en God Morgon-tråd här på Katter… Försten upp får börja!
Idag har det varit en fin, solig försommardag i Sthlm, av planerna blev det inte så mycket gjort, utan en dag i trädgården istället - ganska skönt det med - och småkissarna fick köra en första stor lekdag i gröngräset - full rulle var ordet! (På bilden Siegfried alais Sigge)
Har ni haft en bra dag?
Idag var jag och mamma en sväng till farmors grav. Det var länge sen vi var där, har inte haft en bil men nu när vi har mormor o morfars bil passade vi på att åka.
Annars har det inte hänt så mycket, kom nyss hem efter att ha varit ute med min kompis och hennes marsvin, riktigt trevligt :)

Ute med kompis och marsvin - det låter udda och kul! :)
Haha, ja vi är lite udda ;)

jag har ridit lite först, sen pyssla med hästen (:
sen har jag kelat en hel del med kattungar, och stora katter också såklart :P mysiga =)
sen har man inte gjort så mkt, har varit för trött ^^
Pia; har också en katt i stallet som kallas Sigge, heter Sigvald egentligen ^^ han har blivit rikitigt kelig nu, lärde han puss på kinden idag ;)

Vad gulligt, __iE:) Något foto…?
Men vad sjuttsingen, ditt inlägg skulle ju passat perfekt som tja, God eftermiddag 4 juni…;)

Jag har varit i sommarstugan och påtat lite. I går var vi på grillfest och då passade det att sova över. Katterna var med så klart.

ooj, bilden blev jätte liten, ska ta nya sen så du/ni får se då ;P

*Väntar på Sigge-bild…*:)

*glömde kamran* :/ -_-