Katter iFokus

Katter

Etikettutanför-ämnet
Läst 583 ggr
Pia
0

God morg..hrm efterm..kväll 3 juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Äsch då, ingen som nappat och följer de nyinstiftade traditionerna och starta en God Morgon-tråd här på Katter… Försten upp får börja!

Idag har det varit en fin, solig försommardag i Sthlm, av planerna blev det inte så mycket gjort, utan en dag i trädgården istället - ganska skönt det med - och småkissarna fick köra en första stor lekdag i gröngräset - full rulle var ordet! (På bilden Siegfried alais Sigge)

Har ni haft en bra dag?

Jenka
0

Idag var jag och mamma en sväng till farmors grav. Det var länge sen vi var där, har inte haft en bil men nu när vi har mormor o morfars bil passade vi på att åka.

Annars har det inte hänt så mycket, kom nyss hem efter att ha varit ute med min kompis och hennes marsvin, riktigt trevligt :)

Pia
0

Ute med kompis och marsvin - det låter udda och kul! :)

Jenka
0

Haha, ja vi är lite udda ;)

__iE
0

jag har ridit lite först, sen pyssla med hästen (:
sen har jag kelat en hel del med kattungar, och stora katter också såklart :P mysiga =)
sen har man inte gjort så mkt, har varit för trött ^^

Pia; har också en katt i stallet som kallas Sigge, heter Sigvald egentligen ^^ han har blivit rikitigt kelig nu, lärde han puss på kinden idag ;)

Pia
0

Vad gulligt, __iE:) Något foto…?

Men vad sjuttsingen, ditt inlägg skulle ju passat perfekt som tja, God eftermiddag 4 juni…;)

GerbeRosa
0

Jag har varit i sommarstugan och påtat lite. I går var vi på grillfest och då passade det att sova över. Katterna var med så klart.

__iE
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#5 har ett foto här, ska upp till stallet sen så kan se om jag får ngt på han också (:

hehe, precis ;)

(en bild på Sigge-->)

__iE
0

ooj, bilden blev jätte liten, ska ta nya sen så du/ni får se då ;P

Pia
0

*Väntar på Sigge-bild…*:)

__iE
0

*glömde kamran* :/ -_-