Katter iFokus

Katter

Etikettfrågor
Läst 237 ggr
[Tismon]
0

Fästingmedel

Vilket fästingmedel använder ni med utekatter? Jag använder frontline men jag plockade nyss 2 fästingar från kisse så jag undrar vilka alternativ som finns.

Pilspets
0

Vi använder inget till vår sibiriska hona som bara är ute på lantstället.

Plockar fästingarna när hon får,det blir massor på en somnar!

Pia-69
0

Cats are like Potato Chips, You can't just have one!

Välkommen till Katter iFokus, sajten för kattintresserade! Här är det tänkt att alla kattintresserade skall kunna läsa om och diskutera kring olika kattrelaterade ämnen, och lite till. Vi har en levande och öppen diskussion med såväl nya som gamla som blivande kattägare. Stämningen hos Katter iFokus är härlig och generös! I vårt forum finns flera vitt skilda grupper, även sådana som avhandlar djur-frågor i största allmänhet, relationen mellan djur & människor m m och inte minst några exklusiva trådar för endast medlemmar - så vad hindrar dig från att också bli en av oss, välkommen in i gänget!
[Tismon]
0

#2: om doften är det som avskräcker så hjälper det inte om kisse tvättar sig ofta, eller? Plockade ytterligare två fästingar imorse 😵

Pia-69
2

#3: Jag brukar stryka på varannan var tredje dag. 😻

Cats are like Potato Chips, You can't just have one!

Pilspets
1

Lite gammal tråd.

Men köpte fästningmedel som funkar! Droppa 2 droppar i nacken i gång i månaden. Hon som brukar ha massor har inte haft en enda där. Bara 1 vid örat

Här är en länk.

Frontline Vet Spot-On - Hitta lägsta pris hos PriceRunner ✓ Jämför priser från 7 butiker redan idag!