Katter iFokus

Katter

Etikettvila-i-frid
Läst 413 ggr
OberonsMatte
14

Älskade Oberon... 🐾💔😢

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Älskade Oberon.. Jag ville inte att den här dagen skulle komma, men nu när den väl kom hade jag inget annat val. Det enda som var värre än tanken på att skiljas från dig var tanken på att du led. 😢

Sedan du var allvarligt sjuk i vintras blev du aldrig riktigt den glada, busiga, godmodiga Oberon jag minns. Vissa perioder var bättre än andra och gav mig hopp (för SOM jag hoppades!) , men nu på slutet verkade du även ha ont i kroppen och rörde dig stelt och långsamt och inte ens Mirtazapin hjälpte mot den dåliga aptiten. Du mådde inte bra och gick ner så mycket i vikt att det var hjärtskärande att se.

Jag bestämde mig igår kväll och bokade tid i morse till kl. 13 idag. Innan det var dags bar jag ut dig till skogsbacken bakom huset där vi har så många fina minnen från friskare, busigare, gladare dagar. Solen sken och du la dig där en stund i det höga gräset och spann..

Nu när du är borta känns det så overkligt att jag aldrig mer ska ropa "Oberon!" i den skogsbacken och omedelbart därefter (alltid!) höra dig svara och se dig komma rusande så att det dundrar i marken (eller bara se dig komma målmedvetet gående i sakta mak). Jag kommer aldrig mer höra dig ropa på MIG när du undrar var jag är. Jag kommer aldrig mer höra din så oerhört charmiga och personliga röst. Rösten jag älskade.

Jag fick vara din matte - Oberons matte - i 13,5 år, men i mitt hjärta kommer jag vara Oberons matte för alltid. ❤

Sajtvärd Katter iFokus

Vixxen
2

Åh vad tråkigt!
Förstår att du saknar honom. 🌹😿

Carmarino
2

Det är alltid lika sorgligt när det än händer. 😢😿

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

MonicaLagerquist
2

Beklagar sorgen.KRAM 🧡

Stolt ägare till tre La permer

@NN@
2

Beklagar 🌷😢

Scorpio97
2

Beklagar sorgen!

//Jessie

Magi-cat
3

Så tråkigt! 😢 Beklagar sorgen! 🌷

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Herveaux
3

Åh, beklagar sorgen! 🥀

// Harley

Lona
3

Ett kattliv är alltid alldeles, alldeles för kort. Beklagar sorgen! ❤️

"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com

Uppkatten
3

Så sorgligt att det inte gick att få ordning på det, trots att ni kämpade så båda två. Han hade tur som fick ha dig som matte, att han fick vara så älskad och ombrydd, och du hade tur som fick så många fina år med honom. Även om man alltid önskar att åren skulle ha blivit många, många fler… 💖💖💖💖💖

Sajtvärd för Hittekatter i Fokus. Sajtvärd för Djurskydd i Fokus. Medarbetare på Katter i Fokus.

kara_murray
2

Jag beklagar sorgen över vackra Oberon. Det är svårt att förlora sina fyrbenta vandrande hjärtan. För även om man vet att man en dag kommer förlora dem så brister hjärtat ändå. Jag och mina katter skickar en stor kram och tänker på er!!😢😢😭😭😭💙💙💙💙💙💙

Haren9
2

Beklagar så mycket! Börjar nästan gråta jag med bara av att höra dig berätta om detta😢
Oberon fick iallafall ett fint, glatt, kul och framförallt fantastiskt liv!

Jag hoppas du snart kommer må bättre och vara gladare. ❤

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Life is not easy, who said it was?

Maria
1

Usch så ledsamt😥

/Maria

[Moon AppleGrey]
2

🌹 beklagar sorgen.

Soligajag1
1

#0:
.åhh , va jobbigt 😿🥲
Jag beklagar.
En varm kram 🥰

HH 🙂

Pyttelite
1

Jag beklagar - så oerhört sorgligt - kram till er båda!

Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.

Tarotstollan
1

Så fruktansvärt ledsamt!😢

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Kattpatrullen
1

Ögonen tåras när jag läser. Så ledsen för att du förlorat din Oberon. Vi vet nog alla hur hopplöst och eländigt det känns. Hoppas med tiden att de fina minnena tar över efter sorgen. ❤

Glaze
0

❤️😔❤️

Pia-69
0

#0: Beklagar sorgen, så ledsamt. Kram❤😢💔🥀

Cats are like Potato Chips, You can't just have one!