Katter iFokus

Katter

Etiketthälsa
Läst 300 ggr
-Aida-
0

Han mår inte bra...

För typ ett år sen åkte min katt in akut för att spola ut struvit kristaller som täppe till. Han fick speciellt foder att äta livet ut vilket han svarade bra på, fick medicin osv. Jag fick råd om hur jag ska sköta honom. Men i tisdags blev de att åka in akut igen för exakt samma problem. Hans värden är bra, urinen är bra hans hälsa är bra. Men nu tror jag det blir en omgång tre av att dömma på hans gående på lådan, så jag måste åka in igen… Jag är helt förstörd. Han är min bäbis och det känns så extremt tungt. Hur kan han ens få de här problemet över huvud taget om hans värden är bra och fodret är bra. Livet är så extremt piss orättvist och jag vill bara grina hela tiden. Detta är ett extremt smärtsamt tillstånd för honom och det känns inte rättvist..

VärldensSötasteHamster🥰💖😍
1

#0: Jag har mitt allra första djur nu och hon mår bra så jag kan inte ens föreställa mig hur tungt det är. Ville bara visa mitt stöd🥺🥺🥺🌺🌺🌺☹️☹️☹️

Jag är helt borta!
Ska gå och leta efter mig själv nu.
Om jag kommer tillbaka innan jag kommit tillbaka får du gärna be mig stanna kvar och vänta på mig

• Redigerat 2021-04-04 11:30 av VärldensSötasteHamster🥰💖😍
-Aida-
1

#1 Tack. Det betyder mycket för mig. Jag kan inte tänka mig ett liv utan honom.