Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 118 ggr
MonicaLagerquist
2021-01-12 12:45
4

Citras bus

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en stor bankdosa till min internettbank. Plötsligt så fungerade den inte. Den var liksom spärrad. Jag trodde att det var slut med batteri men det kändes ju lite konstigt eftersom att displayen visade en massa siffror och bokstäver.
Nå väl idag var jag in till banken och dosan var låst pga för många felaktiga försök att logga in.
Citra har pippi på att springa runt ,på, och under mitt tangentbord och skärm. Så hon har väl trampat på den ett antal gånger.

Stolt ägare till tre La permer

• Redigerat 2021-01-12 12:45 av MonicaLagerquist
Magi-cat
2021-01-12 12:55
1

😻😀🐾

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

OberonsMatte
2021-01-12 13:13
3

Hahaha… Min Ruben har dille på att kliva över tangentbordet när han vill ha uppmärksamhet och av alla knappar lyckas han nästan alltid trycka på "flygplansläge" så att ingenting funkar. Första gångerna fattade jag inte vad som var fel, och var inte ens medveten om att det fanns en sådan tangent. Ibland har han även lyckats vända skärmbilden så att den är uppochner eller liggande..

Sajtvärd Katter iFokus

MonicaLagerquist
2021-01-12 14:34
2

#2 De är händiga våra små vänner.

Stolt ägare till tre La permer

Maria
2021-01-12 14:38
2

Tokiga katter😍

/Maria

[[eskils_]]
2021-01-12 15:26
3

Hahaha… Känner igen det där. En natt vaknade jag av att människor pratade med hög röst nära mig! 😲 Tog ett tag innan jag fattade att "någon" hade trampat på fjärrkontrollen till TV:n, så den gick igång…