Måste era katter
Tala om när dom vart och bajsat på lådan ?
Så har flera av mina gjort under alla år med några undantag och det är som om dom har ett behov av att rusa,jama,busa leka och skrika högt för dom är så lyckliga och känner sig så lätta och sen lugnar dom ner sig efter en liten stund men det är riktigt fullt ös precis efter och dom känner sig så "nyskiten" och glad 🐱
Känner ni igen det här ?
Dom har för mycket roligt för sig våra underbara vänner 😃🐱

Ja flera av dem talar om att nu ska jag gå och bajsa och sen talar de om att de gjort det.
Stolt ägare till tre La permer
Känner igen! Våra två yngsta grabbar får "spelet" när de gjort vad de ska i lådan! Fullt ös och race med en massa läten! Ena katten springer först ut på verandan och jamar högt.
Då vet man att det är tömnings-dags!
(Men de säger inte till innan.)
Gammelkatten gör sitt utomhus och har inget behov av att säga till. Däremot kan man se honom få spelet ute ibland, när han har gödslat naturen.
Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott! / Catta-Y
Meeow!
#2 Nä det gör dom ju faktiskt inte säger till innan,det har du rätt i det har jag lagt märke till men nån har gjort det också innan det är dags.
Nog får dom spel allt och jag tycker det där ser så befriande och skönt ut och tänker man efter så känner vi oss också lättade. men det som är så härligt med djuren är att dom visar det så positivt och så naturligt 😎
Haha, nej. Vår katt går med lugn och värdighet på sin låda utan att föra oväsen. När han är på lådan dock! Då ska han klösa och väsnas och håller på hur länge som helst. Sen är han klar och kliver tyst och värdig ut ur lådan…
Ena in katt jamar innan han ska på toan. Efter toa besöket blir dom båda som galningar och springer runt i hela lägenheten som om dom hade eld i baken. Haha. Det märks att dom då har lättat på trycket.
Min berättar när hon ska bajsa, går omkring och pratar högt och länge innan hon äntligen gör det (även om det är mitt i natten och man försöker sova), sen rusar hon ut (som att hon är rädd för vad som kommer ut där bak) och får ett sånt där riktigt kattryck (eller om det kanske kallas siamesryck?) så alla mattor ligger på sned och skrynklade 😂
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
Vad säger man dom är underbara dom små liven med sitt 😂gullekatter 😍
Bara vår ene katt meddelar oss när han ska gå och bajsa. Tror det är för att han vill att man tar bort bajset och säger att han varit duktig. :)
Nelsons fotodagbok ^^
Min dam brukar låta när hon går på toa och sen när hon är klar så säger hon till också. Hahaha… Efter att ha stökat till efter sig så att matte måste städa efteråt.
The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.